Wycieczka do Arkadii

Poniedziałek, 9 września 2013 · dodano: 09.09.2013 | Komentarze 7

Dziś pedałowało się naprawdę lekko. Jak nigdy wiatr wiał albo w plecy, albo lekko z boku. tylko krótki odcinek mieliśmy bocznym mordewindem, bo Tomi jakoś ponawigował nie tam gdzie trzeba i musieliśmy zrobić pętelkę. Wracaliśmy przy słabym wietrze z Arkadii przez Miedniewice, trochę padało, ale szybko przeszło. Uciekliśmy chmurze. W Miedniewicach zaczął wiać mocniejszy wiatr, ale podczas jazdy nie przeszkadzał, bo zmienił kierunek w ciągu dnia na bardziej korzystny z naszego punktu widzenia.
Po jeżdżeniu po górach jazda po płaskim jest taka lekka! Oczywiście musieliśmy się zatrzymać na mały popas w Miedniewicach, w końcu to sanktuarium Świętej Rodziny przy posiłku ;)

A po Nieborowie i Arkadii pieszo, rowerki odpoczywały w krzakach :)

| 21:24 wtorek, 10 września 2013 | linkuj Skończyłam! Choć pewnie potem jeszcze dogram fotki z ostatniej nocy i dnia, bo są jeszcze u Meteora.
| 20:59 wtorek, 10 września 2013 | linkuj To poczytam podwójnie: każdy dzień razy dwa. W ten sposób wyprawa wydłuży się dwukrotnie za free!
| 19:57 wtorek, 10 września 2013 | linkuj To ja się pomału sprężam, jeszcze dzień rowerowy do opisania mi pozostał i ostatni dzień pieszy. Końcówkę z dowozem rowerów z lotniska już mam w redakcji :) Meteorowi zleci dłużej, bo on ma do opisania trasy, skrzynki, porządne statystyki, nie takie tam wrażenia jak u mnie.
| 19:53 wtorek, 10 września 2013 | linkuj Co do Longinady, to poczekam na komplet wszystkich dni i pożrę czytelniczo naraz ;) A co do średnich, to podobnie nam wychodziło z M. w Małopolsce - szybkie zjazdy i powolne wjazdy dały średnią... kompletnie średnią, jakbyśmy po płaskim jechali.
| 09:16 wtorek, 10 września 2013 | linkuj @Marusia: Dziękuję. Tym bardziej że mam wrażenie, że wyszły koszmarnie i Twoje słowa mnie pocieszyły :)

@Huann: Też jestem pod wrażeniem. To chyba coś na kształt rekordu, zazwyczaj nie miewam powyżej 17. A w tym roku mniej jeżdżę, za to szybciej. Nawet w Norwegii poza jednym dniem miałam wysoką średnią, ale ona jest nieco przekłamana, bo sporo było zjazdów, na których grzałam po 35-50km/h. jakoś równoważyły wspinanie się do góry metodą pieszego rowerzysty ;)
| 06:27 wtorek, 10 września 2013 | linkuj Jaka ładna średnia! :) No i cała wycieczka oczywiście też :D
marusia
| 21:32 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Klimatyczne te zdjęcia w ruinach.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ejdzi