Sierpień, 2010

64- do sklepu i kawałek masy

Piątek, 27 sierpnia 2010 · dodano: 27.08.2010 | Komentarze 10

W zwiazku z zawirowaniami organizacyjnymi nie mogłam być na masie, podskoczyłam tylko na początek by porobić fotki(i dać złupić ludziom skrzynkę Masy Krytycznej oraz zakupić szprychówkę). Wcześniej byłam w sklepie po produkty na wyjazd, który nie wiadomo czy się odbędzie... no i tyle tego pedałowania.

Poza tym trójce ludzi tłumaczyłam co to jest Masa Krytyczna :)

63-na geokrecie Machniom do Żyrka

Czwartek, 26 sierpnia 2010 · dodano: 26.08.2010 | Komentarze 0

Czyli rowerowanie głównie po Żyrardowie, bo to najlepszy środek lokomocji w ym miasteczku. Najpierw zreaktywowałam zaginioną skrzynkę, potem odbiłam się od knajpy która wyjątkowo miałą byc czynna od 20tej i w końcu ze Stepą napotkanym po drodze i Wallsonem wylądowaliśmy w Tygielku. Z Tygielka na pociąg i tyle było jeżdżenia. Lansowałam się czerwoną parasolką podczas jazdy, bo padał deszcz.

62 - Krótka miejska przejażdżka

Wtorek, 24 sierpnia 2010 · dodano: 24.08.2010 | Komentarze 4

Miałam pójść na piechotę i już dwa koki od domu pomyślałam... a właściwie dlaczego nie rower? Przecież będzie szybciej. Powrót po Bauchausa, potem do lasu po keszyk mobilny i do Le Clerca po zakupy. I tu dżings, okazało się że mam w portfelu kartę madre do bankomatu, nie swoją. Na szczęście pani zostawiła moje zakupy obok kasy a ja rowerkiem śmignęłam do domu, wakrknęłam na kogo trzeba i pognałam po zakupy ze swoją kartą. W sumie i tak poszło szybko, na Bauhausie na prostej rozwijam prędkości rzędu 18km/h :) Szkoda,że tak mało prostych.

61-Powrót do Warszawy

Poniedziałek, 23 sierpnia 2010 · dodano: 23.08.2010 | Komentarze 0

Na dworzec w Żyrardowie i z dworca do metra, z meta do domu. Bardzo mi spieszno, bo praca dusi.

60-niedzielne lajtowe rowerowanie

Niedziela, 22 sierpnia 2010 · dodano: 23.08.2010 | Komentarze 0

Po odespaniu dnia poprzedniego niedługa wyprawa do Radziwiłłowa po nową skrzynkę. Niestety nie udało się nam z Tomim zdobyć FTFa, ktoś nas ubiegł kilka godzin później. Tak to jest jak się śpi do południa ;) Po drodze przeserwisowaliśmy swoje okoliczne skrzynki. Było też parę niespodzianek, jedną skrzynkę znaleźlismy schowaną w innym miejscu, obok drugiej była ścinka i miejsce nie jest już takie malownicze jak kiedyś. Powrót "na skróty" ale wcale nie był taki krótki, trzeba było objeżdżać zygzakiem bo z Radziwiłłowa do Żyrardowa nie ma drogi wzdłuż torów.

59-wycieczka po pracy

Sobota, 21 sierpnia 2010 · dodano: 21.08.2010 | Komentarze 2

Trafiła się fucha w Józefosławiu to dojechalim z Tomim tam z metra przez las Kabacki. Po pracy dorżnęliśmy jedną skrzynkę w lesie kabackim i kilka w Powsinie. Po drodze zregenerowaliśmy jeden kesz Rubeusa. Jak tylko wysłałam mu mmsa z info o tym - zadzwonił i kazał nam na się poczekać. To myknęliśmy do pobliskiego sanktuarium, bo tam się milej czeka na ławeczkach a dwa może jakąś inną skrzynkę się najdzie? Nie najszło. Za to podjechał Rubeus i przez jakiś czas keszowaliśmy razem po kępie Okrze(w)skiej i kępie Zawadowskiej a jeszcze potem po Morysinie (chaszcze i ruinki). Na koniec dnia 3 razy obeszliśmy nieczynną szkołę(budynek z XIXw.) I potem Rubeus pojechał do domu a my jeszcze szwendaliśmy się bliżej Wisły i kombinując mostami dotarliśmy na dworzec i pyk do Międzyborowa a stamtąd rowerami do Żyrka.

58 - Na działkę po Maniot i z powrotem

Piątek, 20 sierpnia 2010 · dodano: 20.08.2010 | Komentarze 10

Miałam go rozbić na tydzień, został miesiąc. I trochę się przez to odbarwił z zielonego na brązowo. Nic to, lepiej będzie się maskować. Poza tym dziś odległość na oko(ale stała trasa, to wiem ile mi zajmuje) no i już najstarszym moim rowerem z nową fajką pod kierownicę. Muszę go teraz ustawić jako domyślny i zmienić nazwę. Nie mam pojęcia na jaką :)

edit: +6,15km po ustawieniu licznika, ale coś czuję że nowa końcówka nie do końca pasuje. Trzeba będzie kombinować.

57 - Po Żyrku i do domu

Poniedziałek, 16 sierpnia 2010 · dodano: 16.08.2010 | Komentarze 24

Coraz ciężej wyjeżdża mi się z tego miasta. Koleje Mazowieckie mnie rozumieją i dlatego nawet odwołali mi pociąg do Warszawy, dzięki czemu w Żyardowie byłam godzinę dłużej ;) Nawet bankomat się popsuł, przez co musiałam podjechać do innego.
Tak czy siak starczyło czasu na założenie skrzynki geocache, bo przypadkiem w rowerze znalazłam nieużywany logbook :)

Powrót pociągiem 16.09 i pani pyskująca w windzie, że co ja tu z rowerem (cała winda pełna ludzi którym nie chciało się jechać ruchomymi schodami). Puściły mi nerwy i pani się dowiedziała, że jest gruba i wredna.

Wysiadłam na Marymoncie, bo jazda dusznym metrem była okropna. Przy okazji po drodze sfociłam szykowną rowerzystkę na różowym rowerze :)

56 - Między burzą a burzą setka przypadkowa

Niedziela, 15 sierpnia 2010 · dodano: 15.08.2010 | Komentarze 6

Nocny rower z 14/15 sierpnia, jeżdżenie nocą z krótkimi przerwami na keszowanie od godz.20.45 w Sochaczewie do 10.45 W Żyrardowie, najbardziej na północ byliśmy za Brochowem, tj. nad Wisłą w Śladowie,przy pomniku z 1939r. Odwiedziliśmy też fragment Puszczy Kampinoskiej. Dwa razy odwiedziliśmy ruiny w Sochaczewie, bo za pierwszym razem w nocy było za dużo ludzi. W drodze powrotnej przetarta opona uszkodziła mi dętkę... dobrze,że Tomi miał zapasową bo jak okazało się-moja była od innego roweru(o innych kołach). Nocą jeździ się przyjemnie, za dnia już o 9 było okropnie. Gdybym była kostka lodu to rano zamiast lodu byłaby kałuża.
Tuż przed Żyrardowem okazało się,że prawie dobijam do setki i dlatego zrobiliśmy kółko do placu Wolności(obecnie JP II), przy okazji przejechaliśmy przez park i lofty. A wszystko by przy okazji sprawdzić darmowe wifi na placu. Okazuje się,ze wifi jest,ale nie łączy za to łączy wifi jakiejś pani Bożeny i net śmiga jak marzenie. Pozdrawiamy panią Bożenę ;)

p.s. Burze błyskały cała noc,ale żadna z nich nas nie znalazła.

55 - Piątek Trzynastego

Piątek, 13 sierpnia 2010 · dodano: 13.08.2010 | Komentarze 0

Wyjątkowo mało pechowy. Odbiłam się od jednego mikrusa w Żyrardowie, na trasie do Międzyborowa były roboty drogowe i objazd, w rodze z Pruszkowa do Komorowa(od stacji) tylko 3 razy się zgubiłam a wracając do Pruszkowa tylko 2. Ale na szczęście się odnalazłam i nawet jednego kesza pruszkowskiego złupiłam(co się tam wybierałam od lat). Tak to jest jak się mapy ze sobą nie zabiera. ;)

Przy okazji zgubienia się w Pruszkowie znalazłam ulicę Cyklistów :)