Listopad, 2015

Po Klu z M. na dworzec

Niedziela, 29 listopada 2015 · dodano: 29.11.2015 | Komentarze 0

W tym roku to już chyba tylko takie wycieczki będą, czyli ogólnopotrzebne, zwykłe dojazdy miejskie.

Do wujka i cioci

Piątek, 27 listopada 2015 · dodano: 27.11.2015 | Komentarze 3

Takie tam sprawunie u wujka dziadka, dzięki czemu odkryłam, że mają w garażu zabytkową maszynę do szycia, na dodatek sprawną, tylko trza się nauczyć nawlekać nitkę i go oczyścić z kurzu, co nie będzie zadaniem łatwym, ale nadal pozostaje możliwym. Meteor sobie pojechał oddzielnie, dla mnie za zimno na dalekie wyrypy.

Zimno, ale bez przesady. Kombo jednopalczaste rękawice+wielopalczaste polarówki daje radę. Już prędzej na początku nieco przymarzały mi kolana, bo jechałam bez rajstop, w samych jeansowych bermudach oraz cienkich getrach. No ale na tak krótkim dystanscie to nie miało znaczenia.

Klu zawieźć na dworzec

Czwartek, 26 listopada 2015 · dodano: 27.11.2015 | Komentarze 0

Klu odebrać z dworca

Niedziela, 22 listopada 2015 · dodano: 27.11.2015 | Komentarze 0

Drugie podejście do skrzynki

Piątek, 20 listopada 2015 · dodano: 21.11.2015 | Komentarze 13

Drugie i chyba ostatnie, ale za to przy okazji pofociłam wille dyrektorskie do wrzucenia na akcję GTWb.

Na dworzec i serwis

Czwartek, 19 listopada 2015 · dodano: 19.11.2015 | Komentarze 0

Dwie krótkie wycieczki w sumie, pierwsza zawieźć dziecko na dworzec (wyjątkowo w czwartek, a nie w piątek), tu niespodzianka, tunel z pochylnią znów zamknięty (chyba przez montaż wyświetlaczy, cywilizacja panie kochanku), na szczęście babcia nas złapała po drodze i dlatego nie musieliśmy się wracać. A i tak wpadliśmy w ostatniej chwili, bo dziecko usnęło godzinę przed wyjściem. Ubierałam ją na śpiocha, włącznie z butami, tylko czapkę i rękawiczki włożyłam jej w przedpokoju, jak ćwiczyła pozycję "na Mekkę".

Druga wycieczka reaktywować jedną skrzynkę w okolicy. Pogoda przyzwoita, bo nie leje, ale trochę duje (jednak ciepło, więc bardzo nie przeszkadzało).

Po kesza i na dworzec

Niedziela, 15 listopada 2015 · dodano: 15.11.2015 | Komentarze 0

Zsumowane dwie wycieczki, jedna w kapiącym deszczu w poszukiwaniu jednego quizu(wizja lokalna, deszcz nam utrudnił poszukiwania, trza dobrej czołówki), a potem wieczorem myk po Kluskę na dworzec.

Z wiatrem do Pruszkowa

Sobota, 14 listopada 2015 · dodano: 15.11.2015 | Komentarze 7

Meteor wyciągnął mnie kawą i nawoływaniem z łóżka. Nie uśmiechała mi się jazda, miałam w planach szycie spodni dla Klu, ale że mieliśmy wracac pociągiem, to jednak się zdecydowałam. Pojechaliśmy przez Izdebno, więc wiatr był tylko boczny, ale dało się jechać. Apotem spotkałam koguty i kury w Milanówku. Chyba uciekły. O ko ko!

Wreszcie jakieś kesze, gc na Turczynku (na szczęście nie podwójna, może w końcu kesza tu kiedyś założę). Siostry dla któych je zbudowano chyba się bardzo lubiły. Za willami odkryłam małą piwniczkę-rotundę (może bunkier?).

Dalej kesz przy torach za Brwinowem, a jeszcze dalej dobry uczynek tj. uratowanie babci, której się wkręciła nogawka do spodni w łańcuch i biedna nie mogła ani zsiąść, ani jechać. Wspólnym wysiłkiem udało się ją oswobodzić.

Potem kolejne kesze, już okołopruszkowskie i w Tworkach. Jeden się przyblokował i Tomi wykonał taniec na rurze w celu wyjęcia go patykiem (mój pomysł!). A potem kolejne skrzynki, jedną obsiadły biedronki ;)

Powrót przez parki, kupujemy w pośpiechu bilety, bo za 5 minut przyjeżdża nasz pociąg, aż tu wyłapuję, że "opóźniony pociąg do Skierniewic wjeżdza na peron", to ja myk myk na schody, Tomi mnie dogonił i przegonił, a tu pociąg chce odjeżdżać! Zamknął drzwi Tomiemu na rowerze. W końcu się wbiliśmy i kombinujemy później w Grodzisku. WTF? Zwłaszcza że nagle ogłaszają wzjazd pociągu do Skierniewic na tor czternasty, a my stoimy na przeciwnym i właśnie odjeżdżamy... wreszcie nam pingnęło. Ten "za pięć minut" wlecze się za nami, a my wbiliśmy się do spóźnionego i zatłoczonego. Matoły. Na koniec w Żyrku musieliśmy zobaczyć, jak wygląda ten "nasz". Piękna, pusta, długa, nowa jednostka. Aaaa!

Do Zusu

Piątek, 13 listopada 2015 · dodano: 13.11.2015 | Komentarze 0

Do Wiskitek

Czwartek, 12 listopada 2015 · dodano: 12.11.2015 | Komentarze 5

Dziś było dość ciepło, ale wiało. Gdyby mi się dobrze jechało, pognałabym z Meteorem do końca, ale lenia złapałam już na cmentarzu i tak mi zostało. Mimo wszystko fajnie było się ruszyć z domu, inaczej bym chyba nie wstała w ogóle.

Pierwszy fotostop w ekoparku, by obejrzeć za dnia plac Nivea, na który z takim poświęceniem głosowaliśmy. Szału nie ma, zęby można wybić tu i tam, za to bardzo spodobała mi się bujawka. Pięknie skrzypiała. Aż żal było wychodzić!

Potem podjechaliśmy na cmentarz w Wiskitkach, by rozejrzeć się po grobach. Tomi mówił o jakiejś babci i grobie lotników, a ja mu znalazłam dwójkę kolarzy. Tyż może być. Potem się okazało, że to nie chodziło o lotników tylko o właśnie tych kolarzy, którzy zginęli w katastrofie lotniczej (nomen omen Tupolew, spadł z niewyjaśnionych przyczyn, ciekawe czy była mgła).

Rozdzieliliśmy się tuż za Wiskitkami i ja pognałam przez tunel obejrzeć, jak daleko sięga równoległa do A2 serwisówka. Słabo sięga, więc zawróciłam i dalej potyrpałam drogą, na której było kiedyś mnóstwo kocich łbów, a teraz jest dużo piachu, żwiru na poboczu i dziur. Typowy polski remont. No ale po kocich jechało się gorzej, nie zawsze była ścieżka. Przy okazji odkryłam terenowo-błotny skrót do wiaduktu, ale upewniłam się co do jego przejezdności dopiero po objechaniu go z innej strony. Powrót tradycyjnie przez Sokule.
Tu zauważyłam korek na obwodnicy, oj ciągnął się długo. Tiry ruszyły dopiero, gdy dojeżdżałam do lasu.

Juz na placu zabaw się jorgnęłam, że nie włożyłam baterii do aparatu (zostały w ładowarce), więc bez moich zdjęć. Ale za to jest film. :)