Maj, 2010

Pod koniec podwodna wycieczka dwudziesta trzecia

Niedziela, 30 maja 2010 · dodano: 30.05.2010 | Komentarze 8

Niby miało coś padać pod wieczór,ale przelotnie. Nigdzie w prognozach nie było porwistych wiatrów i zlewy totalnej w amplitudzie 15 minutowej... i tak dzień zaczął się dziwnie bo kryzys 50 kilometra miałam.... 50 kilometrów wcześniej. Ale w ciągu dnia się rozjeździłam. Trasa na południowy zachód od Żyrardowa, dokładnie będzie u Tomiego. Pod koniec dnia przed paroma burzami uciekliśmy, parę przeczekaliśmy,ale i tak ze trzy nas zlały totalnie. Poza tym na zachód od Rawki drzewo przewróciło się na tory i niestety pociąg nie zdołał wyhamować, w efekcie czego zerwało trakcję i pociągi jeździły tylko po jednym torze. Nasz do żyrardowa był na szczęście spóźniony tylko 10 minut.

Dwudziesta druga wycieczka weekendowa

Sobota, 29 maja 2010 · dodano: 29.05.2010 | Komentarze 4

Metrem do centrum, z centrum pociągiem do Brwinowa, a stamtąd juz rowerkiem z Meteorem(jak zwykle) po lasach wokół Podkowy Leśnej, gdzie co chwila wpadaliśmy na innych geokeszerów Puga II i Teca. Po jakimś czasie nasze drogi przestały się krzyżować i każde pojechało w swoją stronę. My na południowy zachód, mniej więcej do Mszczonowa gdzie uderzyliśmy juz gładko na Żyrardów.

Oczko czyli Masa Krytyczna jako dwudziesta pierwsza wycieczka w tym roku

Piątek, 28 maja 2010 · dodano: 28.05.2010 | Komentarze 0

Przyznaję się, że odłączyłam się pod rotundą by spotkać z R00tem i Martuś, a potem pojechaliśmy złupić jedną skrzynkę "Bańki Mydlane" no i potem pojechałam do domu, bo nie wiedziałam jaką Masa jedzie trasą(zwłaszcza,że trasa była nieco modyfikowana podczas jazdy).

Okrągła dwudziesta wyprawa imieninowa

Środa, 26 maja 2010 · dodano: 26.05.2010 | Komentarze 6

Jako że dziś są moje imieniny - postanowiłam ten dzień uczcić wyprawą do Grodziska i Błonia, by odwiedzić grodziska wczesnośredniowiecze i kilka innych ciekawostek okolicy. I założyć parę skrzynek oczywiście ;)

Pociągiem do Grodziska a stamtąd powrót do Warszawy rowerem z połowicznie przypiętym bagażnikiem, znów się śrubka zgubiła, choć tym razem inna. Po drodze dwór w Chlebni, Błonie, Babice... i domek.

p.s. I mam nową przednią sakwę oraz mapnik :)

Od Pilawy po... Pogorzelnię? Numer Dziewiętnaście.

Niedziela, 23 maja 2010 · dodano: 23.05.2010 | Komentarze 4

Trzeba wymyślić coś fajnego na dwudziestą ;)

Pociągiem do Pilawy a stamtąd Parkiem Krajobazowym i przez Osieck, i przez mostek... a potem okolice Celestynowa.

Diabelnie trudne tereny, bośmy sobie wybrali jedną trasę na skróty... przez ogromny piach. Oczywiście rower trzeba było prowadzić.

Potem nie zawsze było lżej, zwłaszcza pod górę po resztkach ścinki... około 47 km wylądowaliśmy przy jeziorze Torfy i tam mój organizm zastrajkował. Ale chleb i dżem jakoś mnie podratowały, na szczęście dużo jazdy już nie było. Ledwie niecałe 10 km ;)

edit: Mua na czerwonym szlaku odganiająca deszcz

Osiemnasta wycieczka autystyczna

Sobota, 22 maja 2010 · dodano: 22.05.2010 | Komentarze 9

Czyli Masa na Autyzm, która ruszyła ciut przed 14 - przez co ledwo na nią zdążyłam. A że wlokła się niemiłosiernie, to niespecjalnie się wysilając dotarłam na czoło, wyprzedziłam i akurat wpadłam na kładkę by pofocić z góry. Burza znów nie zdążyła... pojechałam metrem na pl. Wilsona i stamtąd już rowerkowo na Bielany, wcześniej ednak obejrzałam resztki nieistneijcego już fortu. I tamże rozwalił mi się pedał od Bauhausika... ktoś ma nakrętkę na zbyciu? ;)

Z innych uwag przygrzałam dziś na Bauhausie na lekkim asfalcie ulicy Batorego i chyba pobiłam jego rekord prędkości. 30km/h to nieźle jak na Holendra,co? I to nie z górki :)

Ewakuacyjna wycieczka siedemnasta

Czwartek, 20 maja 2010 · dodano: 20.05.2010 | Komentarze 7

Jako że idzie fala powodziowa, ewakuowałam skrzynkę z terenu zalewowego, w ostatniej chwili, woda była parę metrów od miejsca ukrycia. Zobaczymy jak to będzie wyglądać po przejściu wielkiej wody.

Szesnasta wycieczka podwodna

Niedziela, 16 maja 2010 · dodano: 16.05.2010 | Komentarze 2

Tak mokra to nawet w kwietniu nie byłam. Osiągnęłam wilgotność 100% a nawet więcej, tryskała ze mnie woda. Dobrze,że choć ciepło było. Wycieczka oczywiście po krzakach i ruderach jak to w lavinki i Tomiego zwyczaju. Przez Oryszew pojechaliśmy do Strug

a potem do pałącu w Skotnikach i tam było najfajniej. Zabraliśmy kila czaszek ;)

A tu Mła w funkcji zjawy na schodach.

edit: Dodaję parę kilometrów powrotu dnia następnego, równie podwonych.

Piętnasta wycieczka po lesie i nie tylko

Sobota, 15 maja 2010 · dodano: 15.05.2010 | Komentarze 4

Jako że mokro, to pojechaliśmy z Tomim do Mazowieckiego Parku Krajobrazowego pod Otwockiem. Start: Celestynów.

A potem już tylko laaaas i laaas

I okopy z bunkrami - Biała Góra

Pod koniec dojechaliśmy do kirkuta w Anielinie przedtem zahaczywszy o jeziorko Torfy. Wokół była ścinka i teraz wygląda zupełnie inaczej. Tylko na cmentarzu są drzewa...

A przy wjeździe do Karczewa dokładnie obmacaliśmy ciuchcię. I pojechaliśmy do kościoła i na kolejny cmentarz.

Potem jeszcze na górkę śmieciową

I do Józefowa, gdzie pociągiem z przesiadką do Żyrardowa i tu 2km do domku.

Czternasta Wycieczka zamiejscowa

Niedziela, 9 maja 2010 · dodano: 09.05.2010 | Komentarze 4

Tym razem był lajcik okołożyrardowski, głównie na zachód i południe(choć droga przez podmokły las nieco mnie przeczołgała na początku).

Objechałam skrzynki niezłupione do tej pory. Tomi się nieco nudził, bo on je znalazł jakiś czas temu. No, może miał trochę zabawy patrząc jak szukam świerku albo jak sprawdzam pod cegłą i nie widzę ;) Do kilomoetrażu doliczam o.k. 3-4 km z dnia wcześniejszego z-do pociągu.
Po drodze założyłam skrzynkę w pewnym młynie...

I obejrzałam okolicę pewnego dębu :)