Kwiecień, 2009

Krążenie po Bemowie

Czwartek, 30 kwietnia 2009 · dodano: 30.04.2009 | Komentarze 0

Z Wawrzyszewa poleciałam Conrada do lotniska na Bemowie, kawałek podjechałam wzdłuż pasa a potem pokrążyła po pobliskich osiedlach aż dotarłam do Radiowej. Dotarłam aż po las Bemowski i fort... i doszłam do wniosku,że nie chce mi się wracać przez Bemowo i na skróty objechałam górę śmieciową od północy. Do domku wróciłam Arkuszową i Wólczyńską.

Na liczniku 2165

Rowerowe Ostatki Zimy

Sobota, 25 kwietnia 2009 · dodano: 25.04.2009 | Komentarze 2

Wycieczka przeniesiona z marca na kwiecień, na która zapisało się sporo osób i spora część rzeczywiście dotarła na miejsce(niektórzy z małym spóźnieniem z powodu schodów na Poniatoszczaku). Ja właśnie z ich powodu postanowiłam podjechać od Gdańskiego.
Trochę mieliśmy problem by się znaleźć, jako że znaliśmy się głównie z awatarów ale w końcu udało się połączyć grupki i wyruszyć na północ ścieżką rowerową wzdłuż Wisły do Młocin. Pogoda dopisała, piękne słońce ale nie za gorąco. Bez większych przeszkód dotarliśmy w okolice McDrive przy Parku Młocińskim i tam część z nas została na miejscu, część zaś po nabyciu prowiantu popedałowała do polanki w Parku Młocińskim. Tam sobie siedzieliśmy i siedzieliśmy... i odpoczywaliśmy...
Potem znów nieśmiało zaproponowałam Kampinos i okazało się,że część przynajmniej do granicy Kampinosu może jechać. To pojechaliśmy, a pozostali udali się do metra. My zaś przez Młociny przedarliśmy się do lasu i nieco zapiaszczona, acz w miarę przejezdną trasą na skróty dotarliśmy do granic Warszawy. Wracaliśmy obok cmentarza Północnego, kawałek asfaltem, potem terenem i znów asfaltem Wólczyńską a potem mały myk w bok do metra Młociny. Tam znów pożegnaliśmy małą grupkę i ostatnia czwórka dojechała do metra Wawrzyszew. Tam z kolei ja odbiłam do domku, a reszta pojechała dalej.

Masa Krytyczna kwiecień 2009

Piątek, 24 kwietnia 2009 · dodano: 24.04.2009 | Komentarze 0

Ale było ludu :) Z blipa spotkałam panów Maćka i Vaglę, a z dam Esme :)

Trasa na stronie masy, na liczniku 2114km (doechałam z powrotem do metra centrum bo zgłodniałam, prędkość najczęściej hulajnogowa)

Na działencję i do sklepu

Czwartek, 23 kwietnia 2009 · dodano: 23.04.2009 | Komentarze 2

Lajcik zupełny. Najpierw postanowiłam sprawdzić ile czasu zajmie mi wyprawa rowerem do supermarketu. Świetny sposób na wypróbowanie nowej pancernej zapinki oraz kupienie pachnidła, a także kremu jeszcze nie przeciw zmarszczkom, na razie po to by nie powstawały. 13minut jazdy tam i na zad. Normalnie busem+trawajem minimum 40 minut. Oczywisty zysk.
A potem wyprawa na działkę w celu koszenia, grabienia i focenia zakończona sukcesem. Terenowe kilometry to właśnie tamtędy w PArku Młocńskim i na samych działkach.

Byłabym zapomniała na liczniku 2090km tłuściutkie.

Do Modlina i z powrotem

Niedziela, 19 kwietnia 2009 · dodano: 20.04.2009 | Komentarze 4

Metro Wawrzyszew >>> Metro Dworzec Gdański Dalej do Mostu Gdańskiego z Dawidem spotkanym po drodze. Tamże czekamy na Tomiego chwil parę. Zimno jak diabi i wieje.
Już w trójkę "lecim na Szczecin i pędzim na Będzin"jak to wujek Tomi zwykł mawiać czyli Jagielońską do kładki, na którą wujek Tomi wszedł tylko połowicznie. Dalej prosto na północ pod wiatr jakimś diabelnym chodnikiem i kawałek asfaltem do Żerania i od Żerania wygodną ścieżką rowerowa do Bałołęki, gdzie wjechaliśmy na wał i wałem prosto do Modlina. Zrobiliśmy tylko mały postój w rezerwacie na wysokości pola golfowego w Rajszewie(bo zrobiło się cieplej i trzeba było odsapnąć i przegryźć małe co nie co).
Do Modlina(części Nowego Dworu Mazowieckiego)wjechaliśmy mostem nad Narwią. Wysoki poziom rzeki tak jak i Wisły. Potem króki myk na dworzec, któy okazał sie w remoncie i unemożliwił ludzki powró do Warszawy.
Pierwsze kroki a raczej pedałowania skierowaliśmy na Twierdzę. Tam piknik na punkcie widokowym i tu Dawid zrobił papa, bo musiał wracać do domku. My czyli ja i Tomi szlajaliśmy się po Twierdzy do 18 a może i dłużej. Wciąga cholera i uzależnia. Zdjęcia jak się zgrają na dysk z aparatu.
Wracaliśmy kawałek razem przez most na Wiśle i rozdzieliliśmy za Kazuniem. ja pomknęłam przez Czosnów i gminę Łomianki do Warszawy po asfalcie - Tomi przez Kampinos do Żyrardowa.

Na liczniku 2074. No proszę przegapiłam 2000.... zapomniałam spisać dane z licznika wieczorem, 87,13km pamiętam,ale czasu dokładnie już nie... z 6,5 godziny było i tyle wrzucam.

W poszukiwaiu dojazdu na Wolę

Poniedziałek, 13 kwietnia 2009 · dodano: 13.04.2009 | Komentarze 10

była to wycieczka. Przeczytawszy wiadomość od Dawida na goldenline zaesemesowalam i dojechałam do niego na poziomie ścieżki rowerowej przy Kasprowicza. Potem pojechaliśmy na Bemowo, ale to powojskowe, z nowymi osiedlami. W pewnym momencie wylądowaliśmy na Obrońców Tobruku, a w międzyczasie odkryłam samolot, mostek i estakady w budowie oraz ciekawą architekturę na tyłach Fortu Bema (do sfocenia przy lepszej pogodzie).

Na liczniku 1987km

Wielkanocna wycieczka odstresowująca

Niedziela, 12 kwietnia 2009 · dodano: 12.04.2009 | Komentarze 0

Pierwszy wpis mi skasowało grr błąd 504

Pies mi zachorzał na łapkę i to dość porządnie, trza się było odstresować na rowerze. Trasa z domu do syrenki nadwiślańskiej i z powrotem(prawie wsio wzdłuż Wisły mniej więcej). Kilka postojów na focenie. Ziąb,że ojej i wieje.

Na liczniku 1974km.

Wycieczka z dzikiem

Piątek, 10 kwietnia 2009 · dodano: 10.04.2009 | Komentarze 7

Człowiek jeździ na Mazury góry i Puszcze a gdzie spotyka dzika? W Warszawie. Ale od początku. Lavinkę wywiało z domu pod wieczór na rowerowanie i udała się najpierw do lasku Lindego potem kawałek wzdłuż Marymonckiej i dalej do lasu Bielańskiego. Tam skręciła w boczną dróżkę i zatzrymało ją zwalone drzewo. Dało radę je objechać a tu ... nastepne zwalone drzewo. Lavinka postanowiła zrobić zdjęcie...

a tu z oku coś jej szeleściło .... pewnie to jakiś ptak i zaczęła pisać mmsa by wysłać na blipa.. a tu szeleści jakby bardzej. Lis jakowys czy co? Nic nie widać. To skończyła pisać mmsa, a tu zaszeleścło zbliska całkiem porządnie. To lavinka spojrzała w prawo i zamarła. Góra kilkanaście metrów dalej w krzakach stal... dzik. Duży dzik,zeby nie było. Ale na szczęście chyba pan dzi bo bez małych dziczątek. W tym momencie avinka i dzik mieli dokłądnie taką samą minę... coś w stylu "co Ty u diaska tu robisz?". Lavinka zreflektowaa się wcześniej, dodkończyła mmsa wpisując dzik! i zlazła z roweru po czym objechała zwalone drzewo z lewej strony i się za nim schowała. Co było z dzikiem dalje nie widamo, lavinka pojechała zwiedzać dalej las Bielański. Parę razy z niego wyjechała na ściezkę przy Podleśej a potem wróciła do lasu i dziurą w płocie wtarabaniła się do AWFu. Stamtąd legalnie scieżynką do domu rowerową (tylko malusi fragmencie po lasku Lindego). :)

Po Warszawie to była wycieczka.

Czwartek, 9 kwietnia 2009 · dodano: 09.04.2009 | Komentarze 0

Umówiliśmy się na #bliprower przy metrze Marymont. Przy okazji spotkała mnie koleżanka ze studiów od jesieni się nie widziałyśmy ;) Potem przyjechali Przemek i Maciek, a zaraz potem przypadkiem wpadł brat mój zwany Finito, który akurat wracał z pracy. Finio po krótkim namyśle jednak pojechał do domu a my krążyliśmy Po Żoliborzu za znakami "do ścieżki rowerowej". Znaleźliśmy ją po ok 1,5km.Potem nach most Gdański

i mostem na drugą stronę Wisły do Zoo, gdzie były same zebry i osły natomiast żadnych strusi.

Po przejechaniu obok zoo podążyliśmy mostem z trasy WZ, który pomimo trwającego tam remontu jest przejezdny dla rowerów.
A teraz kulminacyjny moment wycieczki czyli przejazd windą w bok z trasy WZ na Starówkę. Potem polansowaliśmy się chwilę na Krakowskim Przedmieściu i kawałku Nowego Światu. Skręt w Świętokrzyską, dalej Mazowiecką i plac Piłsudskiego. Po placu Park Saski i tu zaczęło porządniej kropić a na pl.Bankowym to już w ogóle. Pożegnaliśmy Maćka, który mieszka w centrum i z Przemkiem kawałek podjechaliśmy metrem do Hali Marymonckiej. Stamtąd Pzremek do domu a ja w swoją stornę do domu ściezkami.

Na liczniku 1939

Improwizacja wokół góry śmieciowej

Środa, 8 kwietnia 2009 · dodano: 08.04.2009 | Komentarze 4

Pod koniec dnia lavinka narzekała,że nie na rower jeno kości w domu grzać musi. Aż tu Auditlog przysłał smsa, co by gdzieś na wieczorno nocą eskapadę wyskoczyć. A lavinka na to jak na lato. Tylko winda postanowiła przeszkodzić i zatrzymała się pół piętra pod poziomem parteru. Na szczęście sąsiad wiedział, jak otworzyć windę srubokrętem i lavinka została uratowana. Spóźniona pognała na Bemowo lotnisko i tam dogonił ją Auditlog. Dalej pojechali razem przez Chomiczówkę do Góry śmieciowej przez las.

Górę śmieciową znaleźli i objechali dookoła od północy i dalej asfaltem do torów jakowyś.

Dalej znów kawałek lasem aż do lotniska. W międzyczasie postój przy figurce Matki Boskiej mocno oświetlonej reflektorem - miejsce pamięci narodowej związane z II wojną światowa i walkami w Kampinosie... Madonnie dziwnie z oczu patrzyło...

Potem Radiową i dalej różnymi bemowskmi uliczkami w tym uliczką Zachodzącego Słońca niestety już po zachodzie słońca. Dalej Powstańców Śląskich do Broniewskiego i osobno każde do domku :)