Październik, 2009

Warszawska Masa Krytyczna 30 października

Piątek, 30 października 2009 · dodano: 30.10.2009 | Komentarze 12

Z Centrum na Ochotę, potem Mokotów, bliską Wolę i znów Centrum. Zamarzłam, a zwłaszcza moje dłonie i stopy. I jeszcze pół masy nie mogłam znaleźć Tomiego. Ale druga połowa była już milsza, w towarzystwie cieplej ;) Na koniec ogrzaliśmy się z termosem w pomieszczeniu schodów ruchomych i przy okazji znaleźliśmy kesza(ja znalazłam, Tomi nie miał farta - ja go po prostu zobaczyłam przez szczelinę). Potem pojechaliśmy pod Pałac Kultury po kolejnego kesza tym razem z sieci międzynarodowej :) A potem do domku metrem, by znów nie zamarznąć.

Pogromcy jesiennych keszy w akcji!

Środa, 28 października 2009 · dodano: 28.10.2009 | Komentarze 20

Czyli szybka decyzja - i ląduję rano w Międzyborowie. Tomiego nie ma. Co jest? A, musiał przepuścić mój pociąg. No to śmignęlimy i zaraz byliśmy w terenie, którego tego dnia było aż nadto. Znaleźliśmy bardzo stary kesz, nareszcie się udało, bo za pierwszym razem szukaliśmy w złym miejscu. Potem było świetnie, kesza za keszem upolowany, choć raz poślizgnęłam się na gałęzi i z Dziuńkiem pojechaliśmy ślizgiem jako zawodnik piłkarski próbujący przejąć piłkę. Nic się nie stało, upadaliśmy już z Dziuńkiem nie raz i nie dwa ;)
Przygody zaczęły się tak naprawdę przy grobie Pepika, bo szukając kesza zgubiliśmy grób i rowery. Ale się znalazły ;) Potem na stawach rybnych okazało się,że jest właściciel i kazał nam spadać(bo byliśmy na rowerach, spacerowiczom łazić pozwala). Byśmy spadli, gdyby nie to,że z tych stawów nie było jak wyjechać. Wreszcie jakoś przedostaliśmy się przez drewniane ogrodzenie.
Potem były kolejne kesze... i.... okazało się,że kto ukradł kesza Tomiego przy Pisi Gągolinie. Szkoda, był kret w środku.
A,jeden z keszy leży blisko torów i jak go niosłam otworzyć to jak mi śmignął pociąg... no omal się nie przewróciłam. Bo to magistrala główna była, tam ekspresy do Krakowa śmigają.
Powrót do domku pociągiem. Znów mi nie sprawdzili biletów. Wywalone pieniądze w błoto ;)
Zdjęcia na relacji u Tomiego

Darmowa Kuracja Nawilżająca

Wtorek, 27 października 2009 · dodano: 27.10.2009 | Komentarze 2

Czyli powrót z serwisu w zlewie totalnej.

Znowu nie było Łosiów

Czwartek, 22 października 2009 · dodano: 22.10.2009 | Komentarze 5

Chyba mnie nie lubią, ponoć w bemowskich lasach ich za trzęsienie, nawet widzieliśmy ich ślady. A tu nic.

Spotkanie 6 keszy :)

A na koniec gwóźdź programu wbity w oponę lavinki. To moja pierwsza w życiu guma, nawet na składaku w dzieciństwie mi dętki nie poszły... co ja bym zrobiła bez Tomiego....

Łodziowanie po keszach III

Poniedziałek, 19 października 2009 · dodano: 20.10.2009 | Komentarze 3

III dlatego,że II było piesze(ok.22km), kedy to poczułam,że za chwilę moje stopy się odłączą a ja będę musiała chodzić bez nich. Trochę pomogło zabranie plecaka przez Tomiego pod wieczór(ważył sporo przez ceramiczne podstawki zabrane z Łódź Design).
Niemniej chodzić to ja nie powinnam, tylko pedałować ;)

W poniedziałek mieliśmy jechać na zachód dość długo, ale dotarliśmy na przedpola Brzezin, gdzie okazało się,że Huann musi wracać do domu a my z Tomim pchać się na pociąg przedkoluszkowy(co się udało z półgodzinnym zapasie w Gałkówku, ale poczekalnia czynna od 6 do 14 takoż kasa).
Po drodze było sporo zjazdów i podjazdów co przy źle działających przerzutkach odczułam dotkliwie(ale było fajnie!). W każdym razie podczas tzrech dni łodziowania, odczułam każdą kosteczkę i każdy mięsień :)

Za to znaleźliśmy kilkanaście keszy i wymieniliśmy całą masę kretów i innych fantów. Mrrau :)

Łodziowanie po keszach I

Sobota, 17 października 2009 · dodano: 20.10.2009 | Komentarze 13

Czyli od Koluszek po Łódź, przez Lasy Wiączyńskie.

Z Tomim i Huanem, który przciągnął nas chyba po wzystkich gruntówkach w okolicy(niemniej warto było) :)
Nawet założyłam jedną skrzynkę pełną skarbów obok bunkra w lesie ów. A ToMi na skraju cmentarza przy wsi Gałków(czy Gałkowo czy coś).
Ledwo dotarłam na łódzką Rudę, bo mi kolana się buntowały pod koniec(trochę wina źle działających przerzutek, musowo rower do serwisu).

Deszczowe przemykanie do pociągu i metra

Poniedziałek, 12 października 2009 · dodano: 12.10.2009 | Komentarze 6

Dlatego tak mało i chyba więcej nie będzie :) Dziś będziemy wypełniać papierzyska a jutro swoje odczekamy w ZUSie. Pogoda ma być fatalno-dżdżysta, więc nie wiem czy się gdziekolwiek wybiorę na dwóch kółkach.

Od Brwinowa po Żyrardów

Sobota, 10 października 2009 · dodano: 10.10.2009 | Komentarze 2

A tak naprawdę po lasach Podkowy Leśnej z Milanówka, bo tak sie z Tomim w efekcie spotkaliśmy. Standardowo po drodze był też bunker oraz małe chaszcze by do niego dotrzeć. 7 keszy znalezionych(z podpowiedziami).

p.s. Co prawda z innego keszowania, nierowerowego, ale jak kto chce zobaczyć na własne oczy jak to keszowanie wygląda to proszę,film instruktażowy:

Jeszcze raz

Piątek, 9 października 2009 · dodano: 09.10.2009 | Komentarze 0

Kesze odwiezione na miejsce z dnia wczorajszego. Traa właściwie ta sama, z tym że krócej w lesie Odkryłam parę skrótów.
A oto miejsce ukrycia jednego z keszy.

Dzień mobilnych keszy

Czwartek, 8 października 2009 · dodano: 08.10.2009 | Komentarze 3

Dziś wycieczka do lasów Bemowskich (znowu) przez Chomiczówkę. Lajcik,aż nieprzyzwoity. Ale za to 4 krzynki odnalezione. 2 przywiezione do domu, bo za duży tłum w okolicy miejsca ukrycia. Jutro rano trzeba będzie odwieźć. Grunt,że rozparcelowałam kilka kretów.