avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48715.15 kilometrów w tym 8078.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

38/365 Trasa spontaniczna do Kozłowic

Piątek, 7 lutego 2014 · dodano: 07.02.2014 | Komentarze 8

Spontaniczne wycieczki mają to do siebie, że człowiek nie wiadomo na co trafi. Zazwyczaj są to fartowne kadry. Okazało się, że nagle chmury się rozwiały pokazując księżyc i niebo. I w ten sposób wyszły fantastyczne zdjęcia na tle na w poły stopionego śniegu na polach i drogach. Minus - mokra kostka, z kałuży mi się do buta nalało. Pojechałam najpierw przez krańce osiedla i Parkingową, a potem obok kapliczki i hajże do Kozłowic. Zastanawiałam się, czy nie podjechać do trasy A2, ale odpuściłam i skręciłam by dojechać do 50tki. A wszystko po to by jak najkrócej jechać pod wiatr (skróciłam drogę powrotną). Meteor przed wyjściem podpompował mi koła, więc jechałam jak burza :)

Apdejt: zapomniałabym o retroprasówce!

| 08:02 sobota, 8 lutego 2014 | linkuj Polnischewaffe:
Bo ja panocnu ino piznąłem w onego baluna kamolem, a un tak się ino skurcył i zje... znaczy spadł mi na zagon kartoflów.
| 22:05 piątek, 7 lutego 2014 | linkuj Huańska fantazja ;)
Gość wariag | 21:42 piątek, 7 lutego 2014 | linkuj Anglicy długo kombinowali jak uziemić Zeppeliny bombardujące Londyn, wynaleźli specjalne pociski, opracowali taktykę atakowania sterowca przez samoloty (bo artyleria przeciwlotnicza mogła se popukać wiadomo komu w okno) ... a tu patrzajta ludzie, hop siup i być może dwa strącone bez problemu ;)
Urrrraaaaa
| 21:29 piątek, 7 lutego 2014 | linkuj Taaa, to jest ten Zeppelin co t nie wiadomo czy go w ogóle zestrzelono, czy to tylko propaganda wojenna... natomiast pod koniec sierpnia 1914 zetrzelono Z V pod Mławą
| 21:25 piątek, 7 lutego 2014 | linkuj Leeeeć Zeppelinie, leeeeć! <to_wszystko_przez_Sochi>
Gość wariag | 21:18 piątek, 7 lutego 2014 | linkuj Co mi przypomniało mój ulubiony kawałek :)

Urrraaaaa ...
| 21:06 piątek, 7 lutego 2014 | linkuj Z tymi zeppelinami to była grubsza sprawa i paranoja. Ten z artykułu to było chyba widmo, wymyślone przez gazetę. Ale w okolicy jak najbardziej latał, tylko niekoniecznie został strącony.
| 20:49 piątek, 7 lutego 2014 | linkuj Do stu tysięcy pyr kartaczy! Że też mnie tam w onczas nie było, ani na świecie... : http://gotowanienawszystko.blogspot.com/2009/06/pyzy-z-miesem-zeppeliny.html

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa gowdu