75/365 Jestem chora

Niedziela, 16 marca 2014 · dodano: 16.03.2014 | Komentarze 3

Więc pojechałam tylko wyrzucić śmieci i objechac osiedle. Ale jakoś mi się skręciło zamiast w lewo to w prawo i potem jeszcze objechałam cmentarz i ... się zrobiła wycieczka dłuższa od wczoraj. Przyjemnie się jechało mimo kałuż, zero wysiłku bo asfalt mokry, niemal bezwietrzna pogoda więc mnie nie spychało z drogi. Sielanka!

A chore mam gardło i niestety zaraziłam Kluska, też nieco katarzy ze stanem podgorączkowym. Przeżyjemy!

Zamiast fotek retroprasówka romantyczna z Kurjera Warszawskiego, 25 listopada 1914.

Trasa w kształćie kufla piwa, czy czegoś.

| 21:03 poniedziałek, 17 marca 2014 | linkuj Trasa w kształcie kwadratowej bony z podejrzliwie łypiącym oczkiem.
| 19:59 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj Taka bardzo zwichrowana i pogięta przez wichry historii :)
Gość wariag | 19:42 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj Przy odrobinie wyobraźni trasa podobna do zwichrowanej odznaki 125 kurskiego pułku piechoty (garnizon Równe). Odmeldowuję się :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa takja