77/365 Mikrowycieczka chorobowa

Wtorek, 18 marca 2014 · dodano: 18.03.2014 | Komentarze 8

Dziś miałam się poddać. Chora bardziej nie jestem, ale bałam się dorobić. W końcu uratował mnie przypadek. Werrona wyciągnęła mnie na szukanie kesza w Milanówku, zdążyłyśmy wrócić przed północą (o dziwo nie miałam choroby lokomocyjnej, to chyba zasługa maski na twarzy, dzięki której nie dolatywał zapach spalin oraz wysoce prawdopodobna klima). No i wyskoczyłam na szybki myk wokół osiedla i basenu.
W ramach zastępstwa widok z Krymu z gugielstrita, który już nie jest gugielstritem, tylko pojedynczymi widokami. Dałabym głowe, że kiedyś Krym dało się oglądać, a teraz już nie :(

| 21:58 środa, 19 marca 2014 | linkuj Zdrówka! A Klusce trasa w kształcie smoczka.
| 21:45 środa, 19 marca 2014 | linkuj Na pewno nie dzisiaj, jestem bardzo bardzo chora :(
| 21:42 środa, 19 marca 2014 | linkuj Może trasa rowerowa w kształcie smoka wawelskiego zatem?
| 21:09 środa, 19 marca 2014 | linkuj Biegać niestety nie mam zdrowia. Wokół bloku rower w zasadzie jedzie sam. Dlatego zawsze odradzam jazdę na rowerze, jako element diety odchudzającej. Przeca człowiek prawie się nie wysila, a apetyt jak u smoka wawelskiego ;)
| 20:38 środa, 19 marca 2014 | linkuj P.S. a tu trzeba biegać w ciekawym kształcie i można coś wygrać: http://pomoctomoc.pzu.pl/temat/sport/konkurs-wybiegaj-sobie-nagrody - ciekawe, czy są konkursy na kształt wycieczki rowerowej?
| 20:36 środa, 19 marca 2014 | linkuj Trasa w kształcie kwadratury dwóch kółek ;)
| 19:36 środa, 19 marca 2014 | linkuj Zima w zasadzie jeszcze jest, panie kierowniku, to musi być zimno ;)
Gość wariag | 16:46 środa, 19 marca 2014 | linkuj No cóż, po tym co się tam ostatnio wydarzyło właściwie mamy powrót do "zimnej wojny".

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obser