82/365

Niedziela, 23 marca 2014 · dodano: 23.03.2014 | Komentarze 6

Trasa do Kauflandu po różne dobra do jedzenia i nie tylko. Nawet przywlokłam jednego sukulenta z różowymi pączkami.

Kształt.... moim zdniem to jest latawiec na długim sznurku. Oklapł, bo słabo wiało. Miałam pojechac na dłuższą wycieczkę, ale nie zdążyłam przed deszczem. Za długo się w sklepie zeszło.

| 19:19 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj A tymczasem w Częstochowie... http://www.chamsko.pl/52161/Rowerem_po_czestochowie
| 19:03 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj Okapi, ale w suszu. Tfu, buszu!
| 16:56 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj Nie piejącym, tylko pokasłującym raczej dyszlem.
A pączki róż w suszu najlepsze do herbaty :)
Gość wariag | 15:55 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj A ja zamiast "oklapł" przeczytałem "okapi" :) A może trasa w kształcie okapi ?
DaruS
| 14:44 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj Zamiast "po różne dobra do jedzenia" przeczytałem "po róże dobre do zjedzenia" wchodze a tu Kwiatki
| 14:37 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj Sukulent z różowymi pączki: haps. Trasa w kształcie Wielkiego Wozu z piejącym dyszlem.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylemi