84/365

Wtorek, 25 marca 2014 · dodano: 25.03.2014 | Komentarze 8

Byłaby dłuższa, ale zapomniałam zabrać rękawiczek i mi łapy zmarzły. Endo włączyło się z opóźnieniem, to i trasa niekompletna.

| 20:44 środa, 26 marca 2014 | linkuj Ja się bardzo mało integrowałam i nie pamiętam imion połowy grupy. Ale ja to jestem aspołeczna i wstydliwa ;)
| 16:42 środa, 26 marca 2014 | linkuj @lavinka - no i wpadają sami znajomi :-) co prawda z grupą główną Longinady spotykaliśmy się głównie na noclegach i posiłkach, ale to w końcu też znajomi :-P
Gość wariag | 14:35 środa, 26 marca 2014 | linkuj A na balkonie mój ulubiony wzorek z antycznej Grecji :)
| 10:05 środa, 26 marca 2014 | linkuj @Aneta: Bardzo mi miło, myślałam że tu wpadają tylko sami znajomi, cieszę się że się ujawniłaś. Rozumiem, że przywykłaś już do tego, że w komciach bywają dziwne rozmowy ;)

@Huann: Tą fotką wywołałam burzliwą dyskusję na pewnej grupie fejsbukowej, poświęconej slow jeździe na rowerze. Że tam sporo Amerykanów, to było dość ciekawie. Może nie flejm, ale dużo ciekawych wniosków i kondolencji dla mnie ;)
| 08:12 środa, 26 marca 2014 | linkuj Zdjęcie nr 2 rani moje serce do żywego. Ale takich miejsc jest zatrzęsienie. Jak to dobrze, że pan Religa skonstruował przeszczepy. Ale że w naszym pięknym kraju - to, jak widać - nie przypadek ;)
Aneta | 22:13 wtorek, 25 marca 2014 | linkuj Cześć Lavinka!
Super to zdjęcie czarno-białe! Od jakiegoś już czasu odwiedzam Twojego bloga;) jak bym miała określić bardziej szczegółowo to od powrotu z Norwegii z longinady:)
Zazdroszczę Ci tych codziennych wypadów rowerowych po jednym z moich ulubionych miasteczek!
Pozdrawiam!
| 19:59 wtorek, 25 marca 2014 | linkuj Dwa razy czterdzieści i cztery :)
Gość wariag | 19:51 wtorek, 25 marca 2014 | linkuj A imię jego 40 i 4 :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dzikt