114/365 Piaskownica w Międzyborowie

Czwartek, 24 kwietnia 2014 · dodano: 24.04.2014 | Komentarze 4

Niby padało w nocy, ale w Międzyborowie na pewno jest sucho. To najsuchsze miejsce w okolicy, bardzo zawydmione. To pojechaliśmy pokazać piasecek Klusce, bo od zeszłego roku na pewno nie pamięta. Trochę za późno wstała, więc byliśmy na miejscu dość późnawo. Piaskownica była w cieniu. Ale może i lepiej, w słońcu byśmy się ugotowali. Na twardo. Kwiecień, a pogoda jak w środku lata, strach się bać, co to będzie w lipcu.

Trasa w kształcie chudego węża :)

| 16:40 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj Głównym docenionym znaleziskiem okazał się wielki patyk :)
| 15:41 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj O, wydma, na której kiedyś mi się licznik przekręcił :D
| 11:32 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj Znalazła zardzewiały nabój od syfonu... datujemy na drugą połowę XX wieku +/-10 lat ;-)
Gość wariag | 09:08 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj Cześć Kluska :)
Wykopaliska dostarczyły jakichś ciekawych artefaktów?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa onena