avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48715.15 kilometrów w tym 8078.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

162/365

Środa, 11 czerwca 2014 · dodano: 11.06.2014 | Komentarze 3

Wyszło trochę dłużej niż planowałam, bo pod ksero zorientowałam się, że spakowałam nie ten skoroszyt i dokumenty do zusu zostały w domu. Więc abarot. Na schodach spotkałam Tomiego i Kluskę wracających ze spaceru. A chciałam wrócić przed nimi. No to pojechałam dalej do innego ksero, bo nie lubię w kółko tą samą trasą jeździć. W zusie kolejka straszliwa, jak nigdy. Ale może to dlatego, że dziś 11ty. Po zusie myk do H&Mu po pirackie bodziaki dla Kluski (takie bez ramiączek, na upał). Przy okazji trafiłam jej marynarskie spodenki. Potem znów myk do innego sklepu po pieluchy. Ponieważ wyczerpałam już całkowicie pojemność jednej sakwy (nie brałam drugiej), to wróciłam do domu. Mimo wyduglania 1/3 butelki mineralki pod ostatnim sklepem nadal czuję się odwodniona. A miało być już chłodniej!

Czas z endomondo się nie liczy, kilka razy zapomniałam go zapauzować i chyba mi policzył wizytę w zusie jako ruch.