171a/365

Sobota, 21 czerwca 2014 · dodano: 21.06.2014 | Komentarze 5

Wyszło słońce po obiedzie, spontaniczna akcja rowerowa. W to samo miejsce co ostatnio, żeby wybiegać Kluskę. Mieliśmy nadzieję, że jak się wybiega to pójdzie spać. Taaa, pewno. Nie ma nic za darmo. Ponad 2 godziny spokoju w dzień = oglądanie filmów z Frankiem Bałwankiem, Offcą i mamusią i tatusiem do późnych godzin nocnych.

| 16:10 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj Nie no skopiować tylko :)
Gość wariag | 15:51 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj Proszę mi nie zabierać profesora Fluffa z youtuba ! Jeszcze i to na moją starą głowę :(
| 13:57 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj Profesor ma swojego jutuba. Co mi przypomina, że warto go może przegrać na vimeo, bo tam jest lepsza jakość odtwarzania. O ile Meteor ma gdzieś oryginały do wgrania.
Gość wariag | 13:40 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj Cześć Kluska :)
Profesor Fluff nie uczestniczy w seansach filmowych ?
| 22:09 sobota, 21 czerwca 2014 | linkuj A i byłabym zapomniała, trasa w kształcie pantofelka z ułamanym obcasem :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lipan