173/365 Trasa w kształcie salami

Poniedziałek, 23 czerwca 2014 · dodano: 23.06.2014 | Komentarze 6

Takiego niepokrojonego. Krojone z Lidla i tak najlepsze! :)

| 20:55 wtorek, 24 czerwca 2014 | linkuj Jakby to był przysmak z "R", to byłby zapewne s-er.
| 19:56 wtorek, 24 czerwca 2014 | linkuj A propos salami, to na jednym z dalszych wyjazdów, na którym jednym z głównych elementów żywieniowych było (z Carrefoura)... wszyscy mieli go powyżej uszu. No może poza mną, ale ja jestem dziwny - po wyjazdach sporo osób ma obrzydzenie do kaszek, soi itp a ja nie... za to nabyłem obrzydzenia do pasztetu i topserków (a pasztet to nawet kiedyś lubiłem).

Ale wracając do salami... podczas załamania pogody, gdy musieliśmy kiblować, osoba organizująca postanowiła wyciągnąć jakiś specjał na czarną godzinę, pod warunkiem że zgadniemy co to. Na literę S.
- Salami!
- Nie.
- ....
- S Carrefoura!

A teraz tę zgadywankę i salami pamiętam, a przysmaku nie ;-)
| 19:22 wtorek, 24 czerwca 2014 | linkuj Też mógłbym. !
| 10:13 wtorek, 24 czerwca 2014 | linkuj Berlinki są szczuplejsze.
| 08:51 wtorek, 24 czerwca 2014 | linkuj Hmmm, a nie berlinka?
| 08:11 wtorek, 24 czerwca 2014 | linkuj Salami mógłbym jadać komnatami. Całymi.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa przep