avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48715.15 kilometrów w tym 8078.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

184/365 Do Kauflandu

Piątek, 4 lipca 2014 · dodano: 04.07.2014 | Komentarze 4

Trochę różności do hapnięcia, trochę baloników do rozpęknięcia, trochę Świerszczyka do poczytania.

| 22:02 piątek, 4 lipca 2014 | linkuj Jeśli to rzeczywiście Świerszczyk, to z pewnością nastąpiła konsumpcja różowej landrynki.
| 19:29 piątek, 4 lipca 2014 | linkuj Świerszczyk wakacyjny z plecakiem i biwakiem przy ognisku w środku. Nie pamiętam, co jedli ;)
| 19:24 piątek, 4 lipca 2014 | linkuj Ja dostrzegam zawsze coś do hapnięcia, więc wpis jak najbardziej znaczący! ;) Ciekawe, kto się zgłosi, bo zobaczy Świerszczyka? ;D
rorschaach
| 18:40 piątek, 4 lipca 2014 | linkuj Do kaufa! :D Wreszcie jakiś sensowny wpis! Chociaż może ja nie jestem obiektywny z racji że to mój ulubiony sklep :P Widać jestem dość mocno spaczony skoro tylko kontem oka potrafiłem dostrzec tą nazwę w gąszczu wpisów! :)

Pozdro dla ludzi kupujących w Kaufie!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iasto