254b/365 Z Kluską na wydmy

Piątek, 19 września 2014 · dodano: 19.09.2014 | Komentarze 3

Mało brakowało, a byśmy nie pojechali, bo Kluska nie wiedzieć czemu nie chciała zupy.Ale dożarła grzanką i czymś tam jeszcze, to pojechaliśmy na chwilkę na wydmy międzyborowskie. Piaseczek, te sprawy, czarne gile, iiiii ciapągi, fajnie było, ale krótko, bo przyszła ciemna chmura i zasłoniła niebo.

Zabrałam małpkę, żeby nakręcić film. Z początku piasek zajmuje Kluskę całkowicie. To takie ciekawe, jak się przesypuje to tu to tam. Oczywiście zaraz potem zaczęła biegać, ale tego już nie mam na filmie. Niestety to trochę potrwa, zanim go wgram na serwis, w którym to zadziała (jutub coś się biesi).

Darecki
| 21:38 piątek, 26 września 2014 | linkuj Ta Kluska to ma z Wami dobrze :-)
| 10:23 sobota, 20 września 2014 | linkuj Niestety moja maupa ma bardzo wrażliwy głośnik i łapie szum powietrza. Tam w oddali słychać też trochę szum od cmk, w naturze ledwo słyszalny, na filmie niemal huk. Nie umiem tego wyciszyć :/
Gość wariag | 09:16 sobota, 20 września 2014 | linkuj Cześć Kluska :) Trochę tam zbyt hałaśliwie jak na mój gust albo też moje stareńkie głośniki szwankują. Niestety sypie się mój kompik wraz z przynależnościami :(

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oryna