293/365 Montaż multaka na Esełce

Niedziela, 7 grudnia 2014 · dodano: 07.12.2014 | Komentarze 6

To już kolejna wycieczka w to miejsce. Na poprzedniej nieco mnie wypizg... wyziębiło, dziś był mniejszy wiatr i cieplej, to nie marudziłam. Trochę mi palce zaczynały marznąć, ale je rozchodziłam na miejscu. Montaż finału, jednego etapu pośredniego i kolejne szukanie mobilniaka, którego Brym z Azymutem tak dobzre ukryli, że poprzednim razem nie znaleźliśmy. Kazałam Meteorowi poszukać telefonu do nich i po krótkich konsultacjach stwierdziliśmy, że skrzynka jednak jest. Szukaliśmy w tym miejscu, ale nie dość dokładnie.
Mała rozwałka na kawę i kanapki na tymczasowo ułożonych starych oponach. Może kiedyś użyjemy je jako element keszomaskujący.

Powrót nieco inną trasą niż poprzednio, przez Międzyborów.

| 20:18 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj To tak jak wino, im starsze, tym bardziej błeh ;)
| 19:45 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj Małże w białym winie są ponoć tym starsze - im lepsze. Czy tam na odwrót.
| 19:39 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj Jak stare, to nie wiem czy będą dobre :-/
| 19:34 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj Np. Stare Dobre Małże.
| 18:05 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj Teoretycznie mogliśmy też sobie czegoś nałowić w kopalni ;-) Pytanie tylko co ;-P
| 15:40 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj Wyście dziś mięli multaka - a my mule ;>

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa umies