• Temperatura -1.0°C

Karmienie wciąga

Środa, 4 lutego 2015 · dodano: 04.02.2015 | Komentarze 4

Jakoś tak dawno nie byliśmy na rowerze. To znaczy ja z Kluską, bo Tomi się częściej wyrywał. Mnie rwał ząb tylko i byłam w związku z tym w kiepskim nastroju. Jednakowoż ząb odpuścił (ale ja z nim jeszcze nie skończyłam!), to i ochoty nabrałam na jazdę. Choć poranek miałam słaby, pogoda średnia. Na szczęście jednak się zebrałam, a zanim wyszliśmy, zrobiło się całkiem ładnie. Najfajniej było w parku, świeciło słońce i jednocześnie prószył drobny śnieg.

No i ciepło było raczej. Dobrze, bo pogubiłam moje ciepłe jednopalczaste rękawiczki i miałam tylko lidlowe x5. A w nich mi jednak łapy szybko zamarzają, zwłaszcza gdy często wyjmuję z nich ręce do robienia zdjęć. Dziś się tym nie musiałam martwić. Zresztą zaraz będzie wiosna!

| 22:49 czwartek, 5 lutego 2015 | linkuj Nie no ja takiej zimy nie zamawiałam. Zwrot, reklamacja, do widzenia. Będzie bałwan porządny, co postoi dłużej niż tydzień, nie będę wołać wiosny. :)
| 09:00 czwartek, 5 lutego 2015 | linkuj Wiosna, dzień dłuższy... byle dociągnąć do zmiany czasu :-)
Gość wariag | 08:43 czwartek, 5 lutego 2015 | linkuj Lavinka, Lavinka jaka wiosna ? Wróć tę komendę ;)
Darecki
| 22:49 środa, 4 lutego 2015 | linkuj Gołębie rosołowe :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ntrum