Sosenkowa wycieczka

Niedziela, 15 marca 2015 · dodano: 15.03.2015 | Komentarze 6

Brak codziennej jazdy na rowerze, choć parę kilometrów, skutkuje powrotem kryzysu 60 kilometra. Akurat ta wycieczka wg moich obliczeń (do Kamiona i z powrotem) miała wynosić 40 i kilka. Ale wracaliśmy naokoło, więc się stuknęło 20 nie wiadomo kiedy. No i ostatnie metry bolał mnie kręgosłup, a rower wnosiłam na trzecię piętro jak lokomotywę. A wcale nie był ciężki! Kiedyś tak wnosiłam rower na jeden siup, a teraz jedno piętro to masakra.Starzeję się. :(

No ale jazda na rowerze to przede wszystkim przyjemność, więc na tym się skupmy. Trochę wiało w pysk, ale z boku, poza tym las osłaniał i nie było źle. Główną szosą do Puszczy Mariańskiej jechało się nieźle. Tylko kilka samochodów minęło nas na gazetę. Po drodze mijaliśmy spore grupki szosowców, część z nich miała ubranka ŻTC czyli Żyrardowskiego Towarzystwa Cyklistów. Może jakieś otwarcie sezonu mieli. Grupy mieszane płciowo i wiekowo. A my na rozwałkę pod kościół i przy okazji znalazłam multaka na GC.
A potem myk na nie ten cmentarz co trzeba (pierwsza nieudana próba podrzucenia skrzynki mobilnej), niestety na tym nie było mogiły żołnierskiej z 1939 roku. Obok Izba Celna z fundamentami młyna na Rawce, więc zajrzeliśmy. No i wreszcie dwór i park bardzo angielski, wręcz jak indyjska dżungla z czasów podbojów brytyjskich, ale wczesną wiosną da się przejść. Tu spotkaliśmy miodunkę. Taki kwiatek, który zawsze nazywam fiołkiem, bo mi się myli. :)

I tu nas naszła wena i napisaliśmy wspólnymi siłami piosenkę o Rawce i kiełbasie

(na melodię Od Turbacza wieje wiatr)
Dziś od Rawki wieje wiatr,
Czuć kiełbaski swąd...

(bez melodii)
choć pieką daleko stąd

(na melodię Morskich Opowieści)
Hej! Ho! Keczapu podaj!
Hej! Ho! Musztardy nałóż!
I ratujmy tę kiełbaskę
Bo się zaraz spali

Byliśmy też przy malutkiej mogiłce z keszem Meteora, ale ona była z I wojny, więc tematycznie nie pasowała do mobilniaka, który Meteor przetrzymuje w domu od jakiegoś czasu. No i już mieliśmy wracać z braku odpowiedniej kryjówki, ale Meteor przypomniał sobie o mogile w Sosence, takim ośrodku wypoczynkowym, miał nawet kordy, ale potem wyszło, że jednak złe, a mogiła jest na terenie ośrodka, a nie na jego brzegu (ostatnio zabrali część domków i ograniczyli obszar zajmowany, ale to nic nie dało). Wiec nie znaleźliśmy i znów musieliśmy zabrać mobilniaka ze sobą. Jeszcze podjechaliśmy pod ceglany kościół, gdzie obok na cmentarzu jest mogiła z 1939, ale tu dla odmiany nie był porządniej kryjówki. No nic,  inną razą.

Gość wariag | 19:17 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj @Meteor - no wiadomo przecie na jakie kapele a zwłaszcza skąd, nie podpuszczajta starego ;)
| 18:55 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj Co do kapeli, to tam jest ośrodek szkoleniowy Izby Celnej... na jakie kapele jest obecnie embargo?
| 18:45 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj Aaaaa.
No więc tak. Z Kamiona (a właściwie z pola pod Kamionem) jest cmentarz z Meteorem i rowerem. Od tego miejsca zaczynają się fotki z Kamiona, kończą się na kwiatku. Potem już reszta wycieczki. O właśnie, miałam wrzucić trasę z endomondo.
Gość wariag | 18:43 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj @Lavinka - chyba "nadajemy na różnych falach" ;) Ja tylko zadałem pytanie czy wszystkie te fotki są z Kamiona bom jak wiadomo nietamtejszy.
| 16:36 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj Nie było co focić, krzaki jeno, a dwór się bardzo nie zmienił od ostatniego razu. Ja raczej focę rzeczy nowe, nie te, w których wiele razy byłam. No chyba że mi jakiś fajny kadr do głowy przyjdzie.
Gość wariag | 15:03 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj Fotki wszystkie z Kamiona ?
Powinni sprecyzować jakiej kapeli dotyczy ten zakaz, mam nadzieję że nie Led Zeppelin ani Deep Purple ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zyokr