Do Zusu

Poniedziałek, 6 lipca 2015 · dodano: 06.07.2015 | Komentarze 4

Nie załatwia się niczego w poniedziałek. Co prawda Zus i fotki budynku na rogu Chopina z Chopina (kiedyś Szopena, naprawdę była tabliczka, ale ktoś świsnął, do tej pory żałuję, że nie ja) zrobione. Budynek grozi zawaleniem i najprawdopodobniej idzie do rozbiórki. Szkoda, bo ładnie zamyka pierzeję ulicy. Na jego miejscu postawią jakąś mieszkaniówkę bez stylu i do widzenia.

A potem mi się pod Dekadą zaciął zamek w testowanym ulocku. Chyba od tego upału (zagrzał się i nie chciał otworzyć). Myślałam, że się skończy na piłowaniu, ale po chwili szarpania się udało. Potem przed Rossmannem już na wszelki wypadek roweru nie zapinałam, tylko postawiłam w kącie, może nikt nie przygarnie. Za to wcześniej całą drogę coś mi się kolebotało o koło. Myślałam, że nóżka zahacza o szprychy (rzeczywiście trochę się ruszała), dokręciłam - nic z tego nadal coś wali o szprychy. Dopiero prawie pod domem odkryłam,że odczepił się odblask na kole i jedną częścią walił o koło od środka. No super.

A w Dekadzie nic nie kupiłam, bo jeansowe dzwony okazały się elastyczne i nie-biodrówki. Niech spadają z podróbkami jeansu.

| 20:37 poniedziałek, 6 lipca 2015 | linkuj Amerykanie bywają rozmemłani, to się wszystko zgadza. :)
| 20:29 poniedziałek, 6 lipca 2015 | linkuj Rozmemłana! Rozmemłana! <na melodię "zakręcona - zakręcona> :D No, ale ona tak z hamerykańska Rołzmeni!
| 20:25 poniedziałek, 6 lipca 2015 | linkuj A nie Rozenmłana? Ross chyba niemiecki, powinno się twardo o ile sięnie mylę. I tak nie umiem. Ale ja to z tych co mówią liroj zamiast lerła. ;)
| 20:20 poniedziałek, 6 lipca 2015 | linkuj A do kompletu nieszczęść moja koleżanka jedna mówi nagminnie, że się wybiera do "Rołzmena". Oł, jeach.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa apace