Kluskę na dworzec i małe kółko w drodze powrotnej

Piątek, 28 sierpnia 2015 · dodano: 28.08.2015 | Komentarze 7

Podrzucilim z Meteorem w zasadzie zdrowe dziecko na dworzec do babci, niezupełnie zdrowej, ale na lekach, więc mniej obolałej niż z rana. Korzystając z wolnego wieczoru podjechaliśmy do Międzyborowa sprawdzić, co tam w skrzynce Meteora piszczy i przy okazji ocenić postępy prac z planszami przy ścieżce przyrodniczej. Jest już nie tylko konstrukcja, ale i treść. Dzięki temu wiemy gdzie jest środek lasu oraz gdzie stacjonowali ludzie-słonie czyli panowie w maskach gazowych podczas strasznych walk z użyciem gazów bojowych. No faktoza, tuż obok jest okop.

Zamiast wrócić do domu, podjechaliśmy jeszcze na północ, ale straszliwym wertepem. Trza od czasu do czasu sprawdzić, czy czego nowego w okolicy nie wyasfaltowali. Niestety przeciwnie, wysypali żwirem i jeździli często traktorem (dup dup dup). Nowe opony po piachu średnio, zarzuca tylnym kołem, ale poza tym da się jechać, więc nie ma dramatu. Po bardziej ubitym szlaku terenowym tylko dłonie lekko cierpią. Po drodze odkryliśmy przyjemny mostek wśród pól i przejechaliśmy malowniczym skrótem między jednym wiaduktem nad autostradą a drugim.

| 09:21 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj O, na filmiku Kluska liczy samochody ;-) To już wiem co to były za okrzyki za moimi plecami
Gość wariag | 14:05 sobota, 29 sierpnia 2015 | linkuj Co do drugiej fotki to wcale bym się nie zdziwił gdyby to byli Gurkha Rifles ;)
| 19:54 piątek, 28 sierpnia 2015 | linkuj Czyli ani razu nie trafili? Ojoj.
| 19:50 piątek, 28 sierpnia 2015 | linkuj A ci z drugiego zdjęcia to jacyś Brytyjczycy, albo wojska z ich strefy wpływów (w każdym razie, karabin konstrukcji brytyjskiej) foto
| 19:45 piątek, 28 sierpnia 2015 | linkuj A konkretnie Australijczycy z 4 Dywizji foto kto by się spodziewał ;-)
| 19:44 piątek, 28 sierpnia 2015 | linkuj A konkretnie Australijczycy z 4 Dywizji foto https://commons.wikimedia.org, kto by się spodziewał ;-)
| 19:33 piątek, 28 sierpnia 2015 | linkuj Ale kto by się spodziewał, że Angole stacjonowali w Międzyborowie :-?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ycies