Na Jordanek

Sobota, 10 października 2015 · dodano: 10.10.2015 | Komentarze 2

Najpierw wyprawiłam Kluskę i Tomka, potem wróciłam do domu, pozmywałam, znalazłam jakieś nauszniki i ciepłą bluzę, dopakowałam na wszelki wypadek kurtkę od wiatru w międzyczasie odbierając mejle. I myk do nich na Jordanek. Dziecko tak się ucieszyło, że z miejsca zaczęło mi pokazywać wszystkie zabawki z siłownią włącznie. Tylko w piaskownicy na poczatku nie siedziałyśmy. Bawiliśmy się we troje bardzo długo, czasem Tomi odskakiwał odpocząć, czasem ja przysiadałam na ziemi, bo kręgosłup od stania w miejscu mnie ostatnio boli (dokładniej:w krzyżu). Póki biegam i jeżdżę rowerem, nie ma problemu, trochę postoję - dupa blada.

Powrót już razem, ale nie tak szybko, najpierw trzeba było odpłakać Olę, która poszła do domu ze swoim dziadkiem Marianem i zabrała plastikowy telefon z klapką. Nie ma sprawiedliwości na tym świecie.

Później jeszcze karmienie kaczek i gołębi w parku, są priorytety. ;)

Proszę też zwrócić uwagę na podkuwkę - minę dziecka na rowerze. To jest tuż przed rozpaczliwym maaaaamooooo! Bo dziecię się bało, że pojedziemy beze mnie. ;)