Nocny serwis

Sobota, 7 listopada 2015 · dodano: 07.11.2015 | Komentarze 2

Miasto wyglądało na bezludne, to postanowiłam rozwieźć dodatkowe logbooki po swoich żyrardowskich skrzynkach, a przy okazji obejrzeć teren Willi Zyskinda, czy da się coś zreaktywować w bezpiecznej odległości od budowy i w ludzkim rozmiarze. Nie lubię zakładać mikrusów, jeśli nie muszę. Pojawił się plan z porzuconą pod garażem terakotą. Do realizacji planu potrzeba mi pudełka śniadaniowego oraz łopatki. :)

Dlaczego miasto zrobiło się wymarłe, okazało się już w drodze do śmietnika. Po prostu lało! Ale co tam. Podwójna warstwa rękawiczek dała radę, poza tym dobrze, że jednak zamiast polaru włożyłam wiatrówkę. Nie wiem co mają ludzie z jojczeniem, jak to się źle jeździ w deszczu. Wcale nie było źle.

| 19:34 niedziela, 8 listopada 2015 | linkuj My mamy prawie pod domem, ale musimy się zebrać na odwagę i pójść nauczyć się obsługiwać ;-)
| 09:12 niedziela, 8 listopada 2015 | linkuj Jak się ma kurtkę i buty nie przemokną, tudzież się coś widzi, bo się nie ma okularów które zachlapane i zaparowane sprawiają, że się nie widzi dalej niż na 2 metry - to fakt, deszcz nie taki zły. Potem już tylko pranie i szukanie najbliższej myjni bezdotykowej ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ohate