Do wujka i cioci

Piątek, 27 listopada 2015 · dodano: 27.11.2015 | Komentarze 3

Takie tam sprawunie u wujka dziadka, dzięki czemu odkryłam, że mają w garażu zabytkową maszynę do szycia, na dodatek sprawną, tylko trza się nauczyć nawlekać nitkę i go oczyścić z kurzu, co nie będzie zadaniem łatwym, ale nadal pozostaje możliwym. Meteor sobie pojechał oddzielnie, dla mnie za zimno na dalekie wyrypy.

Zimno, ale bez przesady. Kombo jednopalczaste rękawice+wielopalczaste polarówki daje radę. Już prędzej na początku nieco przymarzały mi kolana, bo jechałam bez rajstop, w samych jeansowych bermudach oraz cienkich getrach. No ale na tak krótkim dystanscie to nie miało znaczenia.

| 14:50 poniedziałek, 30 listopada 2015 | linkuj Bez zdjęcia TEJ maszyny i tak się nie liczy ;-P
| 14:46 poniedziałek, 30 listopada 2015 | linkuj Komórką by i tak nic nie wyszło, ciemno w kanciapie, no i zastawiona gratami. Kiedyś za dnia i z lepszym aparatem trzeba, bo wygląda cudownie. Organizuję środki na remont, mam już parę kontaktów w Warszawie. Po świętach wujka nawiedzę z narzędziami, by spróbować ją wyjąć i zawiozę do nasmarowania i oczyszczenia. Wygląda podobnie do tej, tylko to coś okrągłego ma bardziej złote http://tiny.pl/ggj46
| 14:42 poniedziałek, 30 listopada 2015 | linkuj E, bez fotki maszyny wpis się nie liczy ;-P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apust