Do biblioteki z Klu i M

Środa, 30 grudnia 2015 · dodano: 31.12.2015 | Komentarze 4

Miało być dłużej, bo po bibliotece planowaliśmy pojechać do parku lub Jordanka, ale  Kluska miała inny pomysł. Coś związanego z babcią i Peppą, ale nie do końca wiemy co. Tak czy siak wizyta w bibliotece udana połowicznie. Wypożyczyliśmy książkę Klusce, ale w końcu nie założyliśmy jej konta, bo od Nowego Roku w bibliotece reorganizacja i tak by musiała mieć od nowa zakładaną kartę. Więc pojedziemy jeszcze raz w styczniu, a póki co książeczka o lokomotywie i kolorowych wagonach poszła na konto taty.

Tylko wracając przez park nakarmiliśmy kaczki i gołębie. Połowa dla gołębi, reszta dla kaczek i Kluski.

| 12:56 czwartek, 31 grudnia 2015 | linkuj Strasznie poproszę :D
| 12:55 czwartek, 31 grudnia 2015 | linkuj 120 metrów to może podchodzić pod błąd pomiaru, ale też się ucieszyłam, bo cyferki wyszły zupełnie przypadkiem. Zawsze mogę rowerem do śmietnika i z powrotem podjechać. ;)
Gość | 12:52 czwartek, 31 grudnia 2015 | linkuj Polecam:
| 12:49 czwartek, 31 grudnia 2015 | linkuj Koniecznie! Koniecznie należy dorobić jeszcze dziś 120 metrów, by łączna liczba km w tym roku ułożyła się w ciąg liczbowy 4321,0!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wkeoc