Do Warszawy

Poniedziałek, 21 marca 2016 · dodano: 22.03.2016 | Komentarze 4

Mój starzejący się telefon zrobił mi psikusa, przez co wydłużył mi trasę o kilka kilometrów błądzenia i szukania parku, którego zapomniałam nazwy, a lokalizację znalazłam mniej więcej. W końcu wbiłam do jakiejś knajpy na Grochowskiej, udało się uruchomić zawieszony i rozładowany próbami włączenia telefon, zadzwonić i przeprosić kogo trzeba, przyjechać w inne miejsce (już bez problemów, bo nawigacja tym razem nie padła), a potem wrócić na dworzec po drodze focąc to i owo. Plan dnia rozwalił się na cacy, ale najważniejsza sprawa załatwiona, czyli przyjęcie do testów superfajnej pelerynki rowerowej z sofshellu dla Kluski. Niech no wyjdzie słońce na dłużej niż 5 minut, jedziemy robić sesyję.

| 11:01 środa, 23 marca 2016 | linkuj Tak, zdecydowanie uważam się za pokolenie cyfrowe. Ale pół na pół, bo jednak się przemogłam i zaczęłam pytać żywych ludzi o drogę. Nie udało się, bo nie pamiętałam nazwy parku. Zadziałały metody cyfrowe, czyli znalezienie gniazdka (miałam w planach napaść na zwykłego człowieka, ale nie miałam numeru telefonu do tej dziewczyny, więc i tak musiałam odpalić telefon, żeby go znaleźć). :)
| 07:42 środa, 23 marca 2016 | linkuj oteż właśnie... ech pokolenie cyfrowe, nie myśli już metodami analogowymi
| 01:17 środa, 23 marca 2016 | linkuj Problem, że na mapie nie ma nazw wszystkich parków (część nawet nie jest zaznaczona), a na guglach są. No ale moja wina, mogłam sobie postawić kropkę na mapie, że to tu. I zabrać plan ze sobą! :)
| 21:15 wtorek, 22 marca 2016 | linkuj Nawigacja typu mapa papierowa przynajmniej się nie zawiesza

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cjree