Pani wiosna w białym poncho

Niedziela, 27 marca 2016 · dodano: 27.03.2016 | Komentarze 5

Dziś podróżowałam w charakterze pani wiosny, by dodać uroku wielkanocnej wycieczce. A poza tym testuję maseczkę przeciwsmogową od Respro, więc mała sesja "chic" też się przydała. Za tło robiły mury Bielnika, a maseczka ruszoffa, aż miło. Poza tym jadąc przez miasto wśród tłumów katolików jadących kilkaset metrów do kościoła miałam okazję nie wdychać wszystkiego z rur wydechowych ich pojazdów, a tylko kawałek. Maska zdecydowanie lepiej leży, gdy się jedzie w pozycji sportowej niż miejskiej, może powinni zrobić coś bardziej dla dam. Ale w sumie wygodne, tyle że grzeje, więc latem w upały nie przejdzie. Ale przez większość roku tak.

Po zwiedzeniu Bielnika i znalezieniu (wreszcie!) skrzynki Werrony z Marianem w tle, ruszyliśmy na podbój Mazowsza. Szosą główną, gdzie znów mi się maska przydała. Dopiero, gdy skręciliśmy w kierunku S-Łki, postanowiłam ją zdjąć.  Znów mały geocaching w opuszczonej chałupce, ale nie rozwałka, bo w pobliżu szczekały psy. W chałupce ktoś buszował, worek z prezentami zniknął, ale skrzynka z logbookiem nadal jest. Piękne meble w środku, aż szkoda, że pójdą na zatracenie. Szafę i jedno łóżko wzięłabym od razu, drugą białą szafę do kuchni też.

W końcu placki z jabłkami i kanapki z dżemem zjedliśmy przy torach. Tam dopiero był spokój. Dużo jechaliśmy pod wiatr, moja forma padłą na pyszczek i szorowała po ziemi. No ale trzeba się kiedyś rozjeździć, żeby w maju już śmigać setki (oby udało się gdzieś pojechać w długi weekend, może znów Podlasie?). Powrót przez malowniczą dolinką Pisi Gągoliny i dalej skrótem do dworca.

| 18:09 poniedziałek, 28 marca 2016 | linkuj @Kdk: Informację mam podobną, ale od Polaka mieszkającego w Japonii w latach 90, nie wiem czy można go traktować jako istotę wiarygodną.
@Akacja: Zazdroszczę, u nas przez 3/4 roku normy przekroczone, bo 1/2 miasta ma nadal piece, a nie c.o. Plus duży ruch samochodowy i robi się prawie tak źle, jak w Warszawie.Tyle dobrego, że mieszkamy na nieco bardziej przewiewnym blokowisku.
akacja68
| 14:39 poniedziałek, 28 marca 2016 | linkuj Zestaw zdjęć niesamowity- stare i nowe... ale jak spojrzałam na maseczkę, pomyślałam, jak dobrze, ze mieszkam w miejscu, gdzie jest całkiem zbędna...
kdk
| 11:24 poniedziałek, 28 marca 2016 | linkuj Ostatnio wyczytałem, że Azjaci noszą maseczki w trosce o innych a nie o siebie - żeby nie zarażać.
| 21:15 niedziela, 27 marca 2016 | linkuj Dwa koła do kwadratu :)
| 20:59 niedziela, 27 marca 2016 | linkuj Przyczajony Meteor - ukryta Lavinka ;) Zdjęcie nr 2 powinno nosić tytuł "kwadratura dwóch kółek".

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erwow