Próba wody

Środa, 30 marca 2016 · dodano: 30.03.2016 | Komentarze 12

Dziś trochę na wariackich papierach. Raz, za późno się zebraliśmy na dworzec i pędziliśmy, co rower wyskoczy. Dwa, okazało się, że pociągu z Kluską nie widać, a smsy od wujka mówią, że pociąg opóźniony 40 minut. W końcu go odwołali, a my wróciliśmy do domu na chwilę, żeby nie stać na peronie bez sensu. Pojechaliśmy jeszcze raz pół godziny później, a tu się okazuje, że inny pociąg jest bezpośrednio do Żyrardowa, więc ląduje na innym peronie. No to znów zmiana miejscówki. W międzyczasie zaczęło kapkapać, ale do wytrzymania. Jednak kiedy ładowaliśmy Kluskę do fotelika, kapkapnęło jakby rzęsiściej. To odpaliłam kaptur w pelerynce. Był pewien problem techniczny natury "chcę mieć dostęp do wafla", ale jakoś udało się wszystko pogodzić. Kapkapaj zamienił się w gęstą ulewę, woda spływała mi po twarzy, a Kluska cała i sucha - jeszcze śpiewała podczas jazdy. Twarda dziewucha. :)

| 09:17 środa, 6 kwietnia 2016 | linkuj O - i to się nazywa dobrze wychowane Dziecięcie!
| 19:54 wtorek, 5 kwietnia 2016 | linkuj Na pewno komuś każe Cię nakarmić. Dziś nam kazała zamówić pizzę :)
| 19:21 wtorek, 5 kwietnia 2016 | linkuj Kluska jest tak sympatyczną i urokliwą panną (z waflem;), że, ach - mógłbym jej jeść... z ręki ;P
| 22:22 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj @huann - wafel oczywiście zostanie dla Kluski, bo go z łapki nie wypuści ;-P
| 18:53 niedziela, 3 kwietnia 2016 | linkuj Do wafli się przyznaję, do rzodkiewek nie :)
| 18:15 niedziela, 3 kwietnia 2016 | linkuj Nie pozostaje nic innego, jak powołać piknikową komisję śledczą - każdy nie zje wafla, by udowodnić, że to nie on. Wafel zaś zostanie dla... hmm. :>
| 18:06 niedziela, 3 kwietnia 2016 | linkuj Kalumnie i potwarze, to lavinka jej podżera wafle ryżowe... ja ich nie lubię
| 10:21 niedziela, 3 kwietnia 2016 | linkuj Pewnie sam zjada po drodze po kryjomu! ;>
| 22:09 sobota, 2 kwietnia 2016 | linkuj Głodzi dziecko, zły człowiek!
| 21:34 sobota, 2 kwietnia 2016 | linkuj Weź nic nie mów, jak żarcie się kończy to słyszę za plecami rozpaczliwe "Mniam mniam!" i trzeba szybko się zatrzymać i uzupełnić zapasy głodomorowi.
| 22:04 czwartek, 31 marca 2016 | linkuj Żarcie podczas podróży to podstawa!
| 19:05 czwartek, 31 marca 2016 | linkuj Swobodny dostęp do wafla podstawowym warunkiem pomyślności i szczęścia osobistego.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa latko