Prawie setka do Kampinosu i nie tylko

Niedziela, 3 kwietnia 2016 · dodano: 03.04.2016 | Komentarze 9

Dziś miało być krócej niż wczoraj, ale jak to zwykle bywa na wycieczkach z Meteorem - nie wyszło. Cyklogrobing standardowo, cyklokeszing i piękna średnia prędkość 19km/h, bo z wiatrem. Koniec tego dobrego, wjeżdżamy do Kampinosu, a tam tyrpu-tyrpu po piochach, bagnach i korzeniach. Sympatycznie, jak to na wiosnę, bo jeszcze nie ma komarów. Odwiedzamy Zamczysko, robimy sobie sesję zdjęciową na grobli pośrodku bagna i spotykamy grupkę osób w strojach wczesnośredniowiecznych. Zaczepiam ich na "bracia Słowianie" i namawiam na pamiątkową fotkę. Baaardzo pasowali do okolicy, choć moim zdaniem ciut za czyści ;)

Po wyjeździe z puszczy jeszcze podskoczyliśmy po finał pewnej wojennej geościeżki, zahaczyliśmy o na w poły umarłu PGR i hajda do domu. Tylko kawałek mordewindu, reszta to boczny, dało radę. Bałam się, że będzie gorzej. Jeden z ostatnich postojów - pomiar stanu rzeki i usuwanie chaszczy. :)

Co jedli? Jedli placki z jabłkiem i bananem, kanapki z łajt sejek i dżemorem, dwa pączki, po jednym na głowę i croissant dla lavinki już na pierwszej rozwałce w parku w Teresinie.

| 22:21 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj Może dama skorzystała z wehikułu czasu, kopsnęła się wstecz pod Puszczę Kampinoską i kompania wyruszyła do lasu po nowego lisa, bo stary wyliniał.

A napis na koszulce zaiste mam taki
Gość wariag | 16:31 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj Pani wdzianko to raczej XVII wiek najwcześniej ;)
akacja68
| 09:13 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj Zacni Słowianie, zacni ;) Zwłaszcza dama z lisem. I pogoda cudna!
| 07:35 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj Napęd;) - zacny! Szacun za niedokręcenie do setki ;D
A czy ja dobrze widzę (bo nie widzę), że kol. Meteor ma na bluzie napis "Ogniomistrz Kalenji"? Bo jeśli tak, to mam taką samą, tylko wściekle-piłeczkowo-tenisową w kolorze!
| 21:59 niedziela, 3 kwietnia 2016 | linkuj Dzięki temu szybciej się zakłada zbroję i osiąga pełną sprawnośc bojową... poza tym mamy zamki błyskawiczne, nie wspominając o bunkrach i zaporach przeciw-pancernym
| 21:54 niedziela, 3 kwietnia 2016 | linkuj No, zamiast guzików mamy rzepy, bo nas przerasta zapinanie. Upadek.
| 21:53 niedziela, 3 kwietnia 2016 | linkuj A my XXI, nadal mamy co najmniej pół tysiąclecia przewagi
| 21:49 niedziela, 3 kwietnia 2016 | linkuj Patryk Kosiński mówi, że to 13-15 wiek, bo mają guziki i te inne. ;) Ech, ta cholerna globalizacja!
| 21:47 niedziela, 3 kwietnia 2016 | linkuj To było w Karpatach, może to Węgrzy wpadli z rewizytą z madziarskiej strony... i tak dobrze, że my reprezentowaliśmy przewagę technologiczną, to łupnia nie dostaliśmy (zapewne poczuli respekt przed zębatkami, łańcuchami i magicznymi naczyniami trzymającymi wrzątek).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzedm