Do parku Bajka w Błoniu

Czwartek, 4 sierpnia 2016 · dodano: 04.08.2016 | Komentarze 3

Rano było chłodno i przyjemnie, ale jakoś długo nie mogliśmy się zebrać i w efekcie zaraz po tym, jak ruszyliśmy z domu - wypogodziło się i wyszło słońce. No szlag, miało kropić deszczem i wiać! Nu, ale jednak w parku trochę cienia było, mrożona kawa i tak dalej, daliśmy radę. Jakim cudem w kółko biegająca latorośl nie doznała udaru, nie mam pojęcia. Może uratowały ją hektolitry picia wciskane przez tatusia, może śniada cera i dobre geny (po tatusiu, ja niestety upały znoszę średnio), może po prostu było za fajnie, żeby się przejmować jakimś słońcem.

Zanim dojechaliśmy na miejsce, na postoju w celu krzaczkowym mieliśmy okazję obejrzeć kombajn przy pracy i wytłumaczyć, jak się robi chlebek.

Dziecię oszalało ze szczęścia na punkcie fabryki/kopalni piasku - nowości w Wiosce Indiańskiej oraz nowej zjeżdżalni ustawionej na szczycie najwyższej górki.

| 14:08 piątek, 5 sierpnia 2016 | linkuj Tak, tak, teraz watahy dzieciarni, trzeba poczekać na bardziej sprzyjający okres, by się samemu pobawić ;-)
| 13:13 piątek, 5 sierpnia 2016 | linkuj Zdaje się, że już były, kiedy spotkaliśmy się ostatnim razem, ale nie wiedzieliśmy o nich, bo były zasłonięte krzakami i tłumem dzieci. Trza jesienią, to nie trzeba będzie się bić o wagoniki i przepychać na zjeżdżali z tabunem małoletnich. ;)
| 13:11 piątek, 5 sierpnia 2016 | linkuj Tyle nowych atrakcji! Jak będę jechać kiedyśtam do WAwy - z pewnością trzeba będzie wstąpić po drodze! ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zdraz