Wycieczka do przedszkola

Wtorek, 30 sierpnia 2016 · dodano: 31.08.2016 | Komentarze 7

Fotki będą u Tomiego, jak wreszcie skończy opisywać grzyby ;)

Gość wariag | 05:49 piątek, 2 września 2016 | linkuj A ja żarcie wrzucałem do doniczek, a zwłaszcza podlewałem zupką Bodu ducha winne roślinki. No a resztę już wiecie :)
| 21:52 środa, 31 sierpnia 2016 | linkuj Ja podczas leżakowania gadałam z sąsiadką. Jakoś tam nas uciszali, po minucie znów gadaliśmy. Od dziecka byłam element wywrotowy. Co ciekawe w podstawówce mi się odmieniło o 180 stopni. Wzór cnót, tylko kolana i nogi pobijane i kanapki sprzed tygodnia w tornistrze zieleniały.. ;)
| 20:36 środa, 31 sierpnia 2016 | linkuj U nas był salceson i kiełbasa... upychałem to po kieszeniach, a potem wyrzucałem do kosza w ubikacji (tylko tam był). A jak zapomniałem, to mama wyrzucała.

W czasie leżakowania wyrywaliśmy kłaczki z koców, formowaliśmy z nich kuleczki i sie nimi rzucaliśmy... oczywiście jak pani nie było, lub nie widziała.
| 20:20 środa, 31 sierpnia 2016 | linkuj @ Lav - u nas za karę była pakamera bez światła. I trzeba było być "cicho, bo przyjdzie Ździcho" (chyba pan intendent?)
Czyli generalnie: generalnie mobbing, zastraszanie, przymusowa "retmika" i leżakowanie (z zamkniętymi oczami, inaczej kazali spać) oraz zupy mleczne. W wieku 6 lat dostałem anemii, tak mi obrzydzili jedzenie!:(
| 20:00 środa, 31 sierpnia 2016 | linkuj U nas też są... to jest lista grupy Muchomorki ;-) Kluska jest w Smerfach
| 17:18 środa, 31 sierpnia 2016 | linkuj Ja niestety nie pamiętam. Specjalnie niszczyłam zabawki, żeby mnie zamknęli w ciemnej komórce, a potem nie chciałam z niej wyjść. No i namawiałam inne dzieci, żeby nie jadły tak jak ja. A potem chorowałam, a potem już mnie mama do przedszkola nie chciała zapisać. Ledwo wytrzymywałam na godzinie rysowania w domu kultury. ;)
| 15:40 środa, 31 sierpnia 2016 | linkuj W przedszkolu na ścianie też często są grzyby! A przynajmniej w moich czasach bywały ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zesla