Do notariusza z Tomim i po Kluskę

Środa, 7 września 2016 · dodano: 07.09.2016 | Komentarze 4

Jak odwiozłam młodą, to chwila odpoczynku i kawa z mlekiem i jedziemy dalej. Szalony dzień. 9.30 - wizyta u notariusza. Spóźniliśmy się, ale on bardziej.. Może też ma dziecko w przedszkolu. ;)

Druga połowa trasy to pojechanie po Kluskę do przedszkola i zawiezienie jej od razu na dworzec, do babci, żeby wsadzić je obie do pociągu (jutro Kluska wylatuje do Paryża, tydzień w Disneylandzie).

Gość wariag | 18:39 środa, 7 września 2016 | linkuj O, to znowu będzie jakieś disco faraono :)
| 18:32 środa, 7 września 2016 | linkuj U lala, Paryż, wuala i co tam jeszcze.. achaaa, BAGIETKAAAA :D :D :D
| 18:31 środa, 7 września 2016 | linkuj Nie, wyrabiamy jako rodzice na każdy zagraniczny wyjazd Kluski notarialne pozwolenie, żeby opiekunowie w razie wypadku mogli za nas podejmować decyzje w szpitalu i generalnie jest to oficjalne potwierdzenie, że zgadzamy się na ich opiekę nad naszym dzieckiem. To już trzeci raz coś takiego podpisywaliśmy. W tym roku jeszcze będzie Egipt.
Gość wariag | 18:28 środa, 7 września 2016 | linkuj Sprzedajecie Kluskę ? Ale to ruchomość przeca a tylko dla nieruchomości wymagany jest akt notarialny ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dzien