Na cmentarz

Sobota, 17 września 2016 · dodano: 18.09.2016 | Komentarze 7

Okazało się, że we wtorek ma być urzędowa wizytacja, więc na szybko robiliśmy porządki. Łukasz kosił trawę (niestety były ofiary, ale jednego kicającego udało się uratować), ja trochę grabiłam i maskowałam nieporządki po wydobywaniu płyt. Meteor z Piotrkiem układali nowo znalezione płyty w dwóch rzędach. No i dzień zleciał nie wiadomo kiedy. Morale trochę poprawiła kiełbaska. Kręgosłup mi pod koniec nieco dokuczał, więc odpoczywałam w hamaku.

Powrót ciężki, bo mordewindem. Kolana bolą mnie do teraz. Ale to może na zmianę pogody, jesień w końcu idzie. Dżdżysta, sądząc po reakcji starych kości.

| 16:25 poniedziałek, 19 września 2016 | linkuj Kozaki na cmentarzu robaczywe... to nie brzmi za dobrze... ;p
| 16:00 poniedziałek, 19 września 2016 | linkuj Miesiąc temu by te podgrzybkowe zajączki wykosił, to by nie było nawet żal (zwłaszcza że te cmentarne i tak w 90% robaczywe)... no może kozaki też.
| 12:38 poniedziałek, 19 września 2016 | linkuj Grobowe i miny: nic dziwnego, w końcu to cmentarz i wojenny ;) Było piec! ;D
| 11:06 poniedziałek, 19 września 2016 | linkuj Przez moment chciałam zaproponować upieczenie, ale widząc grobowe miny otoczenia postanowiłam podpowiedzi swojego instynktu łowcy zachować dla siebie. ;)
| 11:02 poniedziałek, 19 września 2016 | linkuj :( żeby to chociaż kurki, gołąbki albo gąski były...
| 10:31 poniedziałek, 19 września 2016 | linkuj Łukasz. Meteor tylko jednego, uratowanego, wyniósł w krzaczki. Oby go lis nie porwał, a mama potem znalazła.
| 10:29 poniedziałek, 19 września 2016 | linkuj A propos kicania: czyżby Meteor wykosił jakieś zajączki?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa scsie