Dzień bez samochodu z Kluską i Meteorem

Czwartek, 22 września 2016 · dodano: 23.09.2016 | Komentarze 4

Sumuję trzy wycieczki, bo to zbyt skomplikowane.
Etap 1 - ja i Klu do przedszkola, ja z powrotem o domu
Etap 2 - ja i Meteor na dworzec, do warszawy ciąpągiem, serwisy skrzynek i szukanie, powrót pociągiem
Etap 3 - ja i Meteor do przedszkola po Kluską i potem razem we troje na dworzec, by pojechać dla odmiany do Skierniewic, na w miarę nowy (nieznany Klusce) plac zabaw. Powrót też pociągiem.

Po powrocie bałam się na chwilę położyć, bo bym chyba już nie wstała. ;)

W Warszawie jeździliśmy głównie oglądając Wielką Sztukę i naprawdę coraz trudniej ją pomylić z Nie Sztuką. Do tej pory nie wiemy, czy przypadkowo znaleziona nakrętka to był jej element, czy nie. Na wszelki wypadek nie ruszaliśmy. Tabliczka nie zawsze wisi w polu widzenia. ;)

Fotki będą się sukcesywnie pojawiać na Warszavce. Póki co przegląd. Dzień bez samochodu w Warszawie to oczywiście zakorkowane miasto w południe, jakżeby inaczej.

Jesień poznaje się po kasztanach i temperaturze, reszta jeszcze w letnim ubarwieniu.

Etap 3 - to przede wszystkim bieganie za Kluską, więc nie mam dużo zdjęć. :)

| 20:13 sobota, 24 września 2016 | linkuj Dopóki nie przyjadę ja i nie uznam zgodnie ze szkołą ucko-baucką, że to tabliczka jest sztuką!
| 19:57 sobota, 24 września 2016 | linkuj Odnośnie pierwszego a i b, są dwie szkoły - Ucka i Warsiaska. Według szkoły Warsiaskiej to PanArtysta/Pani Artystka decyduje co jest sztuką, a nie publiczność. Dlatego ważna jest tabliczka. Obiekt z tabliczką jest Sztuką, obiekt bez tabliczki jest obiektem.
| 11:10 sobota, 24 września 2016 | linkuj Błędne podejście do sztuki - więc tłomaczę: jeśli widzicie nakrętkę, to:
a. możecie ją uznać za sztukę
b. nie uznawać jej za sztukę
wtedy:
a. nakrętka staje się sztuką
b. nakrętka pozostaje nakrętką, chyba, że uznacie, że określenie nakrętki jako nakrętki jest działaniem artystycznym. Wtedy nakrętka, pozostając nakrętką - staje się nie tyle sztuką, co przyczyną zaistnienia sztuki w postaci podjęcia działania artystycznego, które staje się szuką, mimo, iż nakrętka pozostaje nakrętką!
Tak więc nakrętka może być nakrętką, tworzywem dla twórcy - ale też niejako mimowolnym twórcą - tu pojawia się paradoks: czy nakrętka będąc nieuświadomionym twórcą działania artystycznego może tworzyć prawdziwą sztukę?
Chyba, że co pokręciłem :D
| 14:21 piątek, 23 września 2016 | linkuj Ja mam większą prachtykę w bieganiu za Kluską i cykaniu jej fotek ;-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa afree