Do Wólki Łasieckiej

Niedziela, 23 października 2016 · dodano: 26.10.2016 | Komentarze 6

Pracu pracu. Trochę kapało, ale poza chłodnym porankiem pogoda okazała się wyśmienita do pracy. Namęczyliśmy się srogo z jednym narożnikiem, ale płyt kolejnych nieco przybyło.

Te z zeszłego tygodnia

Krzyż postawiony przez Jacka jakiś czas temu.

Płyta wykuta przez Łukasza. Na żywo wygląda piękniej niż na zdjęciu.

Pomnik ukończony, pozostały prace porządkowe.

I takie tam jesienne powidoczki

ccc

| 10:10 sobota, 29 października 2016 | linkuj My mamy i Moskwę i Syberię. I nawet Rosyjkę, Podole, Wołyń, Ukrainę i Palestynę. Oraz Leśne Odpadki i Zgniłe Błoto.
| 21:08 czwartek, 27 października 2016 | linkuj My mamy Moskwę, a wy Syberię ;-)
| 20:36 czwartek, 27 października 2016 | linkuj Wy macie Werdą, a koło Lasu Gałkowskiego jest Bedą ;)
| 18:20 czwartek, 27 października 2016 | linkuj Werdunia, obecnie to się nazywa Werdun. Werdoń to chyba było przed wojną... ale to i tak w drugą stronę, ani do Wólki, ani do Francji nie po drodze.
| 17:54 czwartek, 27 października 2016 | linkuj Akurat od lokalnego Werdonia trochę daleko. :)
| 17:47 czwartek, 27 października 2016 | linkuj Rzekłbym: Francja-Elegancja, ale wyszłoby, że to pod Verdun ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iemob