Z Pruszkowa do Komorowa i nazad

Piątek, 28 października 2016 · dodano: 28.10.2016 | Komentarze 3

Wspomagając się ciapągowo w celach częściowo pracowych. Częściowo, bo miałam zapas między przyjazdem pociągu a godziną spotkania, to wpadłam do przypadkiem zoczonego urbeksiątka przy stalowej. Dziura w płocie wołała choooodź! ;)

I Komorów WKD. Bardzo dużo stojaków U-kształtnych, wypełnione na full. Było ich ze 20, a może więcej, rowerów 2x tyle, a to niejedyne miejsce, gdzie stały.

| 10:14 sobota, 29 października 2016 | linkuj Jako żywo przypomina mi zwiedzaną wiele onegdajów temu ucką Ani(hi)lanę :)
| 22:18 piątek, 28 października 2016 | linkuj Zoczyć żaden problem, dostać się na teren to już co innego. Wiele obiektów jest chronionych alarmem, albo wrednym ochroniarzem. Tu wyglądało na opustoszałe. W piwnicy latem mieszkają bezdomni, dziś śladu nie ma. Zimna jesień i zima to dobra pora na urbeksy, bo mało gości. Acz któregoś mroźnego poranka w Warszawie nadepnęłam śpiącą osobę, więc różnie bywa.
| 21:21 piątek, 28 października 2016 | linkuj Że też Ty zawsze zoczysz gdzieś takie rudery?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ewarz