avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48685.15 kilometrów w tym 8071.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

Do przedszkola i z powrotem 2x, do sklepu hydraulicznego, na dworzec i na pocztę

Piątek, 2 grudnia 2016 · dodano: 02.12.2016 | Komentarze 7

Czyli suma tyrpania. Czterokrotne tachanie roweru po schodach gratis. Kluska i Meteor w różnych kombinacjach przy okazji.

Darecki
| 20:58 piątek, 2 grudnia 2016 | linkuj Urwany zawór bezcenny. Teraz czekamy na program Zawór+ :-)
| 20:33 piątek, 2 grudnia 2016 | linkuj Najlepsze jest to, jak na pytanie czy jest woda (bo fachowcy już u sąsiadów robili), babcia stwierdziła że przecież nie trzeba wyłączać wody w całym w pionie, wystarczy że zakręcą zawór w mieszkaniu.... Na co lavinka:
- Zależy jacy fachowcy.

Babcia na to tylko prychnęła, a ja przypomniałem historię jak to sufit odpadł u brata w łazience i wezwał fachowca żeby położył nowy tynk. Na co tamten zaczął się mądrzyć w stylu "Ale tu panu ktoś spierdolił" i tłumaczyć jak to pewnie bez zagruntowania, to nic dziwnego że spadł, bo to trzeba tak i tak... "Ale to pan robił ten sufit"

No i wykrakaliśmy... fachowcy przyszli i na dzień dobry urwali zawór ;-)
| 20:28 piątek, 2 grudnia 2016 | linkuj Ach, żeby tak można było naprawić popsutą wędlinę...
| 20:22 piątek, 2 grudnia 2016 | linkuj Mam nadzieję, że nikt nie wpadnie na taki pomysł. Ma tylko wymienić skorodowany wężyk (który wcale nie przecieka i tu czuję pole do popisu) oraz wymienić środki w bakterii. Ciekawe czy bakteria będzie po tym działać i czy brat nie będzie musiał mi przyjeżdżać wszystko ratować. Brat nie jest hydraulikiem, ale robi, co mu każę. :)
Darecki
| 20:20 piątek, 2 grudnia 2016 | linkuj Dobrze, że fachowcy nie przepychali rury bo jak wiadomo nie "ma takiej rury której nie można odetkać" :-)
| 20:04 piątek, 2 grudnia 2016 | linkuj Nieee, to kolejny etap historii pt. "Przyszli fachowcy i urwali kurek" ;)
| 19:56 piątek, 2 grudnia 2016 | linkuj Czyżbyście szykowali Nowy Durszlak dla Kluski? ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd