Do przedszkola i z powrotem 2x+do sklepu i na plac

Poniedziałek, 5 grudnia 2016 · dodano: 05.12.2016 | Komentarze 0

Do przedszkola standarcik, powrót skomplikowany. Bo raz wychodzimy z tańców, ale młoda marudzi, że lisiunek i buaaa. Odbierałam ją z innej sali, a sala z rysunkami była gdzie indziej. Na szczęście nie była zamknięta, więc weszłyśmy po obrzek, o ktróym zresztą zaraz potem Kluseczka zapomniała, bo sobie przypomniała o ciastkowym "plezencie", którego nie wzięłam. Zagadałam ją bałwankami przed wejściem, apotem poszłyśmy oglądać choinkę i inne iluminacje na placu.  I byłoby wszystko dobrze, gdyby nie to że siusiu. No to abarot do przedszkola, rozbierać się, do toalety i znów ubierać. Drugi raz z zagadaniem nie wyszło, jęli prezentowe straszne, to w końcu zmiękłam i powiedziałam, że pojedziemy po ciastko do sklepu. I tak znalazłyśmy się w Kauflandzie. Kluska nakupowała czekoladek i bułek, a na koniec mając wybór zjadła bułkę. No i w końcu dotarłyśmy do domu, a już babcia do mnie dzwoniła z niepokojem, gdzie się wybieramy.