53 choinki!

Sobota, 31 grudnia 2016 · dodano: 31.12.2016 | Komentarze 8

Nie spodziewałam się. Ani trochę takiego rekordu. Jechałam dokręcić do okrągłego dystansu rocznego, wypadło 10.41. To jadę. Doszłam do wniosku, że najłatwiej będzie podjechać na osiedle Żeromskiego i dalej pod las, a potem wrócić, to z 10 będzie. Naliczyłam kilkadziesiąt choinek, bardzo ładnie. Wracam przez dworzec, tu też choinki w kierunku domu dopisały. A pod domem niecałe 8 km. No cóż, trza było zrobić jeszcze jedno kółko, tylko chwilę postałam z rękami w kieszeniach, żeby kciuki ogrzać. I w drogę kółko przez Parkingową, a tu kolejne choinki, wliczając tę za Kebabem. Blisko domu było 9 z hakiem, to podjechałam po kilka choinek na Lesznie i do domu.

Nie robiłam dużo zdjęć, bo paluchy, ale kilka nowych dofociłam, w tym jedną ogromną (chyba świerk) z gwiazdką na czubku i księżycem za plecami.

| 19:22 niedziela, 1 stycznia 2017 | linkuj Wszystko dobre, wszystko zjadliwe :)
| 19:13 niedziela, 1 stycznia 2017 | linkuj Cukierków z kebabem, ani kebabu z cukierkami nie jadłem... ale za to jadłem kiełbasę z czekoladą, czekoladę z kiełbasą i przekładańca kiełbasiano-czekoladowego (kiełbasa/czekolada/kiełbasa i czekolada/kiełbasa/czekolada).

To był pociąg z Zagórza, jedyne co nam do jedzenia w plecakach zostało to były właśnie czekolada i kiełbasa... a po obozie SKPB człowiek ma różne pomysły.
| 18:42 niedziela, 1 stycznia 2017 | linkuj Trociny, mniamm!
| 18:35 niedziela, 1 stycznia 2017 | linkuj Dziś cukierki są na cenzurowanym, w ekopaczce Kluski było jakieś kakaowe próchno i cuś z mąki orkiszowej. I susz owocowy do parzenia. ;)
| 17:13 niedziela, 1 stycznia 2017 | linkuj No i kebab z cukierkami!
| 10:11 niedziela, 1 stycznia 2017 | linkuj Cukierki z kebabem też dobre!
| 20:16 sobota, 31 grudnia 2016 | linkuj A ja jestem tradycjonalistą, wolę choinki z cukierkami ;-)
| 17:23 sobota, 31 grudnia 2016 | linkuj Choinka z kebabem z pewnością była tym dobrym duchem, który pozwolił zakończyć rok z liczbą okrągłą ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa angie