• Temperatura -14.0°C

8 choinek

Piątek, 6 stycznia 2017 · dodano: 06.01.2017 | Komentarze 3

Kółko po osiedlu, żeby nie wyjść z wprawy. Szybko policzki zamarzły, za to odczułam plusy długiego i wąskiego nosa. Ani trochę nie czułam zimnego powietrza w płucach. Z choinek-świeciła się przy kebabie, ale nie świeciło się sporo balkonowych i przy przybytku urody. No trudno. Jedna na osiedlu, przy Pałaca, ciepłownia, dalej dwie przy ekoparku, kebab, isco, kolejna duża z osiedla. Razem osiem. Bez zdjęć, zapomniałam telefonu i aparatu.

| 00:00 sobota, 7 stycznia 2017 | linkuj Ja najczęściej też, bo wilgoć w powietrzu późną jesienią i wczesną wiosną = katar. Chyba że jest upał, albo chyba że jest duży mróz. Nagle koniec z kichaniem wiecznie obtartym nosem i tak dalej. Dziecko stepów akermańskich, czy coś. ;)
| 22:15 piątek, 6 stycznia 2017 | linkuj Ja niestety jadąc rowerem zawsze oddycham przez usta. Ale moje płuca przyzwyczaiły się chyba do zimnego plowietrza
| 16:53 piątek, 6 stycznia 2017 | linkuj Jutro już chyba ruszę w miasto (albo inny las) szukać choinek, bo się strasznie ostatnio zapuściłem w tematyce rowerowej. Zwłaszcza, że ta przy kebabie świeci! ;D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tobus