Do przedszkola i z powrotem 2x i na dworzec

Piątek, 17 lutego 2017 · dodano: 17.02.2017 | Komentarze 3

Dziś niczego nie zapomniałam, za to powrót z przedszkola był z przygodami, bo Kluska płakała o różne rzeczy. A to że nie ma zamku z królewną Elsą i Olafem, a to że nie ma brata jak Wiktorka, a to że głodna, a to że buuu, ciasteczko-herbatnik-kwiatuszek wpadł do kałuży. Co robić, matka odstawiła rower pod płotem, poszła do kałuży, wyjęła ciasteczko i dała z powrotem. Zostało zeżarte a ja znów zostałam matką wyrodną. Na koniec przy zsiadaniu z roweru młodzież nieco straciła równowagę i wpadła w mokrą zaspę, kolano i ręka bolała, na szczęście platerek-minionek pocieszył. Ale dopiero kilka pięter wyżej. Z nią to jak na wojnie. ;)
Wyprawa na dworzec bez większych dram na szczęście, tylko ciapąg się pięć minut spóźnił, przez co dłużej na peronie bawiliśmy się w pociąg i szlaban i omijanie szlabanu.

A poza tym mgła, błeh, deszcz i wszystkie inne atrybuty odwilży.

Rano podjazd do przedszkola (już na terenie) oblodzony, ale dało się objechać zaśnieżonym jeszcze trawnikiem, a popołudniu lód stopniał i można było normalnie. Ciekawe, czy wiosna pojawi się w marcu czy dopiero w maju?

| 16:37 sobota, 18 lutego 2017 | linkuj Wprawdzie Babie Lato - ale Chłopom - Przedwiośnie. Rzekł Żeromski do Reymonta. W Lipcach.
| 15:30 sobota, 18 lutego 2017 | linkuj Przedwiośnie czyli Roztopy. Nienawidzę. Wiosnę od biedy majową, jak już się kwiatki do końca rozwiną. Moją ulubioną porą jest wczesna jesień, przełom września i październik, kiedy już niema upałów, ale jest na tyle ciepło, że można pikniki robić. :)
| 13:53 sobota, 18 lutego 2017 | linkuj Moim zdaniem to właśnie jest niestety wiosna. Nie cierpię wiosny, bleh! Dobrze, że jeszcze nic nie kwitnie. Wiosna kończy się powyżej +15*C - wtedy zaczynają się upały. Nie cierpię upałów! ;D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rwowa