Po mobilniaka do Międzyborowa

Niedziela, 19 marca 2017 · dodano: 19.03.2017 | Komentarze 6

Miało być dalej, pod Mszczonów przez Radziejowice, ale trochę za cienko się ubrałam (inna sprawa, że nie wiem, czy by grubszy polar pomógł) i mnie tak przewiało na peronie stacji w Międzyborowie, że nawet gorąca herbata z termosu nie pomogła. Przemieściliśmy mobilniaka Werrony 160 metrów na wschód i ja wróciłam do domu, nieco przez leśne opłotki (forsowanie strumyczka gratis), ale za to mniej wietrznie na kilometrowym odcinku. Wiele mi ten objazd nie pomógł, ale za to wiem, który odcinek jest średnio przejezdny.
Powrót pod mocne wietrzysko uważam za traumatyczny, aż mnie uszy rozbolały mimo nauszników. Pół godziny pod kołdrą, ciepła kawa i odżyłam.
Z wiadomości kluskowych - babcia donosi, że rumień z policzka zniknął, zatem to zapewne tylko uczulenie lub lekko przechodzona trzydniówka. Obejrzę ją wieczorem i zdecyduję, czy jutro do przedszkola.

| 21:17 niedziela, 19 marca 2017 | linkuj No to ch(l)aps!
| 20:36 niedziela, 19 marca 2017 | linkuj Ha! A u mnie na bikestatsie jest to wszystko! I pokrzywka i coś wyskokowego (też piecze) i to z jabłkiem (pieczone?) z sadów cytrynowych...
| 20:32 niedziela, 19 marca 2017 | linkuj Tylko trochę piecze. ;)
| 19:38 niedziela, 19 marca 2017 | linkuj {Pokrzywka na wiosnę doskonała z majonezem! Można też wkroić trochę jabłuszka ;)
| 19:26 niedziela, 19 marca 2017 | linkuj Póki co śledztwo wykazało, że przyczyną alertu były prawdopodobnie lody truskawkowe. Niemożliwe, żeby rumień zniknął w przeciągu doby. Po prostu pokrzywka.
| 17:34 niedziela, 19 marca 2017 | linkuj Na rumień najlepszy rumianek dla Kluski, a dla dorosłych - rum do herbaty lub tak po prostu ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziesc