Do przedszkola 2x+ortopeda+geocaching

Wtorek, 21 marca 2017 · dodano: 21.03.2017 | Komentarze 4

Dziś niestandardowy dzień. Lano mżyło, popołudniu było ślicznie i wiosennie. Zamiast topić Marzannę, poszłyśmy do ortopedy robić laserowe badanie stóp Kluski, która ma ostatnio jedną nóżkę bardziej. Będą wkładki do butów na długie spacery, a poza tym ćwiczenia, na które byśmy się zapisały od razu, ale padł system komputerowy. No i jutro zadzwonią, może naprawią.

Wracałyśmy przez lofty, więc podjechałam pokazać Klusce parowóz bezogniowy. Przypomniało mi się, że jest tu przecież moja skrzynka, wiec zrobiłyśmy kolejne podejście do geocachingu. Nawet udane, chociaż Kluska jak zwykle chciała zabrać do domu. Wytłumaczyłam, że zamiast zabierać, szuka się kolejnego... i tak wylądowałyśmy w lesie pod Żyrardowem szukając kolejnego. Omal nie pojechałyśmy po trzeci, ale Kluska stwierdziła, że ma dość, jest głodna, zmęczona i w ogóle.

W międzyczasie miałyśmy jeszcze postój, bo Kluska spytała się "co to jest". "To" - była sławna karpa. Musiałam więc wytłumaczyć, skąd się biorą karpy i meble oraz że nie mają nic wspólnego z karpiem. Potem jeszcze ustalałyśmy rodzajnik, to znaczy karpa jest dziewczynką, pień jest chłopcem, a pieniem małym chłopcem.

Wpis do logbooka. Słabo widać, ale ostatnie "ALA" - Kluska napisała ołówkiem własnoręcznie.

A poniżej bonus z weekendu. Potrawa z Kluski. :)