Po lesie i po Klu na dworzec

Niedziela, 26 marca 2017 · dodano: 26.03.2017 | Komentarze 5

Pięknie dziś było na dworze. Przechwyciłam od Meteora mobilniaka i zawiozłam go do lasu. Skrzynka Wallsona mnie nie lubi, gps mną miatał po lesie, ale w końcu dotarłam, gdzie trzeba. Po 4 latach to miejsce wygląda zupełnie inaczej. :)
Powrót przez moją skrzynkę, gdzie zrobiłam mikro serwis. Przy okazji obejrzałam mogiłkę znalezioną przez Kluskę ze dwa lata temu. Rzeczywiście wczesną wiosną jest nie do przeoczenia, ale na zdjęciach słabo widoczna.

| 20:55 poniedziałek, 27 marca 2017 | linkuj Tą drogą kiedyś biegła instalacja. W zasadzie wszystkie leśne drogi główne są od linijki. Takie mamy lasy. Nawet w Puszczy Białowieskiej są proste przecinki.
| 19:44 poniedziałek, 27 marca 2017 | linkuj Leśna droga, a taki długi odcinek bez zakrętów...
| 20:52 niedziela, 26 marca 2017 | linkuj Uee- a tak było slimaczo...
| 20:48 niedziela, 26 marca 2017 | linkuj O szlag, znów źle wpisałam minuty. :)
| 20:46 niedziela, 26 marca 2017 | linkuj Oo, jaką niezwykłą średnia!;) ale 55h w lesie to sam bym powiedział! (siedziałem od piątku 46;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ijree