avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48715.15 kilometrów w tym 8078.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

Małą rundka po okolicy, urbeks gratis.

Sobota, 6 maja 2017 · dodano: 07.05.2017 | Komentarze 5

Nasza kochana znajoma Werrona uraczyła nas nową skrzynką w pewnym opuszczonym budynku. Mieliśmy chrapkę na FTFa, ale Lec nas ubiegł. Zresztą spotkaliśmy go po drodze nad Pisią później, z fajnym pieskiem. Budynek paropiętrowy, nieźle zachowany, bo złomiarze dopiero odkryli, więc było co zwiedzać. Skrzynka znaleziona po jakimś czasie i... Tomi odkrył w sobie zmysł dekoratorski i zbierał fanty, by doposażyć jeden pokój. Ja też mu pomagałam. Moim zdaniem wyszło idealnie.

Po urbeksie przyszedł czas na odpoczynek nad Pisią i tu spotkaliśmy Leca, z którym sporo czasu rozmawialiśmy o pogodzie i innych ciekawych tematach okołohistorycznych. Zrobiło się późno, Tomi jeszcze musiał sfocić kwiatki i w końcu ledwo zdążyliśmy zrobić serwis mojego multaka pod Mszczonowa. Deszcz spowodował, że zwiedzanie drugiego urbeksu odłożyliśmy na inną okazję. Przyjemny wiosenny dzionek.

Wszystkie fotki doklejone do albumu wiosennego

Z dachu widać Żyrardów!

I nad Pisią

Sady za Mszczonowem pod Esełką

Udało się złapać pociąg

I dworek w Badowo-Mściskach, chyba mój ulubiony w okolicy.

Kolejowe klimaty

Serwis skrzynki

GośćPsikiszek | 14:30 wtorek, 9 maja 2017 | linkuj W urbeksie to większy porządek niż czasem w moim domu, ale te widły do ziemniaków (po naszemu grabli) to muszę przyznać, że nawet u mnie nie ma.
| 19:45 niedziela, 7 maja 2017 | linkuj Też lubię luksfery, fajnie wychodzą na zdjęciach
| 19:28 niedziela, 7 maja 2017 | linkuj Rzeczywiście, piękny ten dworek w Badowo-Mściszkach :)
| 19:17 niedziela, 7 maja 2017 | linkuj Ja też. Kolor we współczesnych się znajdzie, ale takiego wzoru już nie. Wielka szkoda, bo bym kupiła.
Gość wariag | 16:08 niedziela, 7 maja 2017 | linkuj Te luksfery (w Albumie) mają niesamowity kolor, uwielbiam :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziecn