Do przedszkola i z powrotem 2x

Piątek, 26 maja 2017 · dodano: 26.05.2017 | Komentarze 5

Dziś prócz zwykłego kursu - na przedstawienie z okazji Dnia mamy i taty. Babcia dotarła piechotą, bo skoro i tak była, to czemu nie, tym bardziej że na imprezę z okazji Dnia babci się nie załapała, bo akurat Klusek był chory. A tu po przedstawieniu jeszcze ciacho i soczek. Urwaliśmy się dość szybko, żeby zdążyć na chwilę na placu zabaw. Zdjęć za dużo nie będzie, bo mi się po nagraniu filmu rozładował aparat i cyknęłam tylko trochę. A teraz ładuję akumulatorki, by odpalić kabel od aparatu (karta nietypowa i nie pasuje do mojego gniazda).
A tu malutki link do filmu

| 19:21 sobota, 27 maja 2017 | linkuj Teraz w zasadzie już jest jeden standard, ten aparat ma 10 lat. A może i 11. ;)
| 04:38 sobota, 27 maja 2017 | linkuj Co ciekawe, Dzień Matki (Dzień Ojca również) jest świętowany na świecie w inny dzień niż u nas.
O ile byłoby łatwiej, gdyby był jeden standard kart pamięci...
| 20:55 piątek, 26 maja 2017 | linkuj Robiłam, właśnie dodają do albumu.
| 20:52 piątek, 26 maja 2017 | linkuj O, jakie ładne schodki masz na batonie. A zdjęć nie robiłaś?
| 19:25 piątek, 26 maja 2017 | linkuj Zła to karta, co do własnego gniazda nie pasi!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa esciu