Do przedszkola i do Bieganowa na wycieczkę

Środa, 7 czerwca 2017 · dodano: 07.06.2017 | Komentarze 0

Kluska miała dziś wycieczkę do Bieganowa, gdzie ostatnio otwarto "bawialnię plenerową" dla dzieci. Całkiem miłe miejsce, o ile nie przebywa tam w jednym miejscu ponad sto dzieci. Na szczęście Kluska była w grupie, która przyjechała na samym początku i było ich przez moment tylko ok. 40. Najpierw odwiozłam ją do przedszkola, bo jechali o 9 takim specjalnym wozem lokomotywą, który mi raz uciekł, a za drugim razem nie miałam jak go focić, bo już jechałam rowerem z młodą. Ja sobie podjechałam do Bieganowa niezależnie, moją lajtową trasą przez Międzyborów. Potem już Kluskę zabrałam do domu, ale naokoło przez wiadukt na autostradzie i mały postój w ekoparku, bo było po drodze.

Na koniec imprezy po strzelaniu z łuku, jeździe quadem (sama raz jechałam z panem - jeden raz w życiu mi całkowicie wystarczy ;) ), zabawie na placu zabaw, dmuchanej zjeżdżalni, malowaniu tatuaży markerem, zabawie z drewnianymi kręglami i finale czyli pieczonej kiełbasce z chlebem, wszyscy mieliśmy banany na buzi. I jeszcze Kluska powiedziała, że chce pojechać jeszcze raz tylko z mamą i tatą. Aaaa! ;)

Wiem, że krzywo kask, gadzina sobie przesunęła w trakcie jazdy. Jednak kask+kapelusz to średni duet. Bez kapelutka mi łatwiej doregulować.