Do przedszkola po Klu

Poniedziałek, 26 czerwca 2017 · dodano: 27.06.2017 | Komentarze 7

Nowa tylna kaseta jeszcze bardziej górska, zatem jadę na 5 z tyłu zamiast 4. Nowe klocki hamulcowevz jakiegoś lepszego materiału niesamowite, aż muszę uważać. :)

| 09:36 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Może być smalec w ostateczności. :)
| 09:19 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Dzięki za radę, ale nie posiadam towotu (chyba). No nic, dziś rano jechałam w ulewnym deszczu, to się na pewno trochę wytarły i powinno być ok.
| 07:28 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Może trzeba posmarować okładziny towotem na poczatek?
| 20:56 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj Tak, ale te hamują jakoś inaczej, tak twardo.
| 20:39 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj Po serwisie z wymianą klocków, hamulce zazwyczaj są jak żyleta.
| 18:02 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj Tfu, masz rację, miałam na myśli oczywiście zębatki. Poprawię. Myślałam też o przerzutce i mi się pokiełbasiło. Przerzutka też nowa, bo starej nie udało się naprawić, ale zachowała typ (Acera).
| 16:16 wtorek, 27 czerwca 2017 | linkuj To jest nie przerzutka, tylko kaseta. :) Życzę miłego i efektywnego pedałowania na wyremontowanym Pradziadku.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iechc