Do przedszkola 2x, notariusza i Pepco z Kluską

Wtorek, 24 października 2017 · dodano: 24.10.2017 | Komentarze 4

Dzień halloween owy, bo obiecałam Klusce przejść się na zakupy do Pepco, przy okazji nabyłyśmy suknię a la Anja Orthotodox z koronką, opaskę do włosów z netoperkami oraz wiadro do zbierania cukierków. No i jeszcze parę drobiazgów. Rano z Tomim u notariusza pozwolenie na wywóz dziecka w liściopadzie. 10-26 mamy długie wakacje.

W przedszkolu trwa dyniowy konkurs, my się raczej nie pchamy, ale wystawa w szatki sporawa.
Tej czarownicy Kluska się boi, a raczej się wygłupia, że się boi. ;)

| 21:13 wtorek, 24 października 2017 | linkuj No właśnie się zastanawiam, czy nie wykorzystać wujkowego kabaczka i zrobić z niego np. rakiety. :)
| 21:13 wtorek, 24 października 2017 | linkuj Można strollować i zrobić z cukinii, albo przynajmniej dyni piżmowej ;-)
| 20:18 wtorek, 24 października 2017 | linkuj Jak się jedzie bez rodziców za granicę to tak. :)
| 19:22 wtorek, 24 października 2017 | linkuj To żeby wyjechać na wakacje trzeba najpierw iść do notariusza? :-o

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sobie